Σελίδες

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

H Κόλαση του Δάντη, ωχριά μπροστά σ' αυτή την ...απολογία!!

Η σατανική "μάνα" τα λέει όλα για πρώτη φορά


Είναι η πρωταγωνίστρια και η βασική κατηγορουμένη σε μία από τις απεχθέστερες και πιο φρικιαστικές υποθέσεις παιδεραστίας και κακοποίησης ανηλίκων που συγκλόνισαν το πανελλήνιο. Η Ειρήνη Τσονοπούλου, η μάνα που εξέδιδε την 6χρονη κόρη της, μιλά αποκλειστικά στην «Espresso» για τις πράξεις της.
Ο μόνος πόνος που έζησε για χάρη των παιδιών της ήταν αυτός της γέννας...
Χωρίς μητρικά ένστικτα και με απίστευτη σκληρότητα έδωσε τα αγγελούδια της, ως διεστραμμένο «πιάτο», σε αρρωστημένους γέροντες προς ευχαρίστησή τους.
Χωρίς να λυγίσει από το κλάμα τους και τις ικεσίες τους.
Απούσα ως μάνα.


Παρούσα ως «μάνα»-μαστροπός την ώρα που έγδυναν το κοριτσάκι της και βίαζαν το άγουρο κορμάκι του.
Παρούσα και με κλειστή τη μητρική αγκαλιά την ώρα που ο σύντροφός της ξυλοκοπούσε ανελέητα το 6χρονο αγοράκι της.
Το αντάλλαγμα; Ενα ευτελές 50ευρω που της έδινε υπέργηρος συνταξιούχος για να το εναποθέσει στο... βρώμικο ταμείο που διαχειριζόταν μια άλλη ανίκανη -όπως λέει η ίδια- μάνα... η μητέρα της!
«Ετσι έμαθα από τη μάνα μου, έτσι έκανα», λέει ανάμεσα σε αλήθειες και ψέματα... προσπαθώντας να δικαιολογήσει τη θέση της. ...παραπαίει ανάμεσα στα λάθη των γονιών της και στα δικά της εγκληματικά λάθη. Σιχτιρίζει την ώρα που γεννήθηκε, «αφορίζοντας» τη μάνα της που γέννησε μια κόρη-μαστροπό η οποία εξέδιδε το ανυπεράσπιστο σπλάχνο της, επικαλούμενη -με ακόμη αισχρότερο τρόπο- το «κατά μάνα, κατά κύρη»! Με προκλητικό τρόπο εμφανίζεται ως θύμα-θύτης, αφού όπως λέει βιάστηκε κι αυτή από τον ίδιο τον πατέρα και δεν μπόρεσε να καταλάβει ποτέ την έννοια της μητρότητας - λες κι αυτό είναι κάτι που απαιτείται να βγάλεις σχολή για να το μάθεις...
"....Από τα δέκα μου χρόνια με βίαζε συνέχεια ο πατέρας μου και η μάνα μου το ήξερε, αλλά δεν έκανε τίποτα. Τότε μου έλεγαν ότι δεν πειράζει, είναι άντρας και είναι πατέρας μου. Οχι μόνο με βίαζε, αλλά με έβαζε να τον χαϊδεύω στα γεννητικά του όργανα, όταν χόρευε γυμνός μπροστά μας, και να κοιμάμαι στο ίδιο κρεβάτι με τη μάνα μου και αυτόν γυμνούς βλέποντάς τους να έρχονται σε επαφή. Αυτοί δεν τιμωρήθηκαν ποτέ για μένα. Και τώρα που η μάνα μου με έβαζε να στέλνω τα δικά μου παιδιά, λέγοντάς μου ότι δεν έκανα κάτι κακό, θα τιμωρηθώ; Τα παιδιά μου ποτέ δεν θα τα έβαζα μόνη μου, με έβαζαν λέγοντάς μου ότι δεν έκανα κάτι κακό. Σκεφτόμουν ότι αν έμαθα εγώ να ζω έτσι, θα μάθαιναν και αυτά. Μακάρι να μην είχα γεννηθεί για να πάθω όλα αυτά τα κακά από τους γονείς μου..."

ΔΕΝ ΤΗΝ ΛΥΠΑΜΑΙ!!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ!! Σ' ΟΠΟΙΟ ΒΟΥΡΚΟ ΚΙ ΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕ, ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΗΣ!!
ΤΗ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΕΛΕΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ!!
.
Μοιραστείτε

7 σχόλια:

Exarchias είπε...

Δεν υπάρχει συγχωρεση γι αυτήν. Τουλάχιστον όχι όπως την περιμένει.
Θα σαπίσει στην φυλάκη.
Δεν το βλέπω ως εκδίκηση, παρά το Τερατώδες του Χαρακτήρα της, και των πράξεων της.
Απλά πιστέυω στον σοφρωνισμό. Τα Ισόβια, ακόμα και η Θανατική ποινή(εάν υπήρχε) της προσφέρουν μια και μόνη ευκαιρία για συνχώρεση.
Να αποδέχθεί σιώπηλα την τιμώρια για τα Εγκλήματα της, και να συγχώρεθεί η Ψυχή της για τις αμαρτίες της.
Εκάνε φριχτές πράξεις... και είναι εξίσου φριχτό που πάει να δικαιολογήθει.
Τα σέβη μου.

Βάσσια είπε...

Και ρωτώ τώρα, είναι αρκετή αυτή η τιμωρία της; Κι όλων όσων συμμετείχαν;

Πως να σωσφρωνίσεις παιδεραστές και "νταβατζήδες" γονείς;

.......

marianaonice είπε...

@Φάντασμα των Εξαρχείων
@Βάσια μου
Έτσι δεν έχει σωφρονισμό η φρίκη της αυτή!!
Μόνο ο θάνατος θα τη λυτρώσει κι ας ακούγεται σκληρό αυτό!

Exarchias είπε...

@Βάσσια Μακάρι να ήξερα... αυτή η ιστορια έχει ξεπεράσει κάθε όριο της λογικης.
@Μαριαννα εαν το καλοσκεφτεις λιγο πολυ το ιδιο λέμε.
Τα Σέβη μου.

marianaonice είπε...

@Φάντασμα των Εξαρχείων!
Μα σαφώς! Ταυτίζονται οι απόψεις μας!
:))

Exarchias είπε...

@Μαριαννα τα σέβη μου :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Θανατος λοιπον αφου μονο ο θανατος θα τη λυτρωσει
Θανατος στη ....τι να τη πω και σκυλα τώρα να προσβάλω το ζωντανο;
Εχετε δει σκυλα πως φερεται στα κουταβια της;