Σελίδες

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

ΤΟ ΜΑΙΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΠΑΝΑΝΑ??


Διαφώνησα με τη σελίδα www.sync.gr και έχω αποχωρήσει Ακόμα δεν ξερώ πως θα βγάλω τη σελίδα μου.. άσχετο Αν και ποτέ δεν έπεσα κάτω από την πενηντάδα εκεί..
Απλά δεν θα σταματήσω να λέω αλήθειες με κόστος

Διαφωνώ με τις μετρήσεις

Εκεί μετράει σύμφωνα με ποσά blogs κάνουν link σε εσένα
Πχ κοιτάξτε .. η συγχωρεμένη Αμαλία Καλυβίνου είναι σήμερα ακόμα εκεί
· Κατάταξη: (#250) 40 posts σε 34 blogs

· http://fakellaki.blogspot.com/

Μπορούσε να βάλει ένα πρόγραμμα με σελίδες αλλά διαφωνώ με την ανταγωνιστικότητα
Τι το θέλει το τοπ 100?
Να μηχανεύονται διάφοροι, τρόπους για να είναι εκεί πρώτοι???
Να μπουν oi bloggers στην διαδικασία της ανταγωνιστικότητας/??
Και γιατί άραγε??
Έχουν να κερδίσουν κάτι??
Οι περισσότεροι δεν έχουν διαφημίσεις, αντίθετα με την συγκεκριμένη σελίδα, που έχει άφθονες


Ένα παράδειγμα εδώ με blog μαϊμού. κλώνους και παρατράγουδα
οι απόψεις βεβαια είναι προσωπικές και δεν παροτρύνω κανένα να βγει
και κάτι που το είχα ξεχάσει
στο profile μου θα δείτε πολλές σελίδες
μου ανήκει μόνο το άνεμος, και στο ενωμένοι είμαι ο δημιουργός μαζί με την Μαριάννα
τώρα πια ανήκει σε όλους
όλα τα άλλα είναι συμμετοχές μου σε παιδιά που με κάλεσαν και το εκτιμώ, και βέβαια γράφω όποτε αδειάζω

2 σχόλια:

marianaonice είπε...

Άλλο συμμετέχω ως συντάκτης σε ένα μπλογκ κι άλλο φτιάχνω κλώνους μαϊμούδες.
Και εγώ φαίνομαι στο προφίλ μου με πολλά μπλογκ αλλά εκτός από το Ζητείται ελπίδα που είναι δικό μου στα άλλα συμμετέχω ως συντάκτρια.
Έχει διαφορά φυσικά.

Αθανασία είπε...

Γειάσας παιδιά..(Άνεμε,Μαριάννα)... καλέ μου (Άνεμε)ε,κοίτα κ γώ έχω,διαβάσει πολλά...για το sync.gr οκ?...βέβαια σε κάποια μπλόγκ που επισκέπτομαι κατά καιρούς,έχω δεί να έχουν ακόμη το μπανεράκι,του.. αλλά έχω διαβάσει,κ αλλού ότι πολλοί μπλόγκερς έφυγαν από εκεί.. δε ξέρω για ποιό λόγο,οκ?..κάποια στιγμή μου ερχόντουσαν,κάποιοι 'σύνδεσμοι'από εκεί..κ έτσι το έψαξα να δώ τι γίνεται οκ?...κ βρήκα ότι κάποιος είχε κατάχωρήσει το μπλόγκ μου εκεί..χωρίς να με ρωτήσει αν θέλω χωρίς τίποτε...οκ?δε θυμάμαι σε τί θέση ήταν κλπ,κλπ..αλλά δε μου άρεσε καθόλου αυτό..οκ?...κ υποθέτω θα είναι ακόμη εκεί..κ γώ δε ξέρω πως να το βγάλω,από εκεί.. αν μάθεις κάτι για το πώς..σε παρακαλώ να μου πείς κ μένα καλέ μου οκ?.....καλημέρες,φιλάκια...