Σελίδες

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,

 
ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ....
ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΜΟΝΟ 

ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΑΛΕΞΗ
ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΧΝΑΜΕ



Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
Και πως ο κόσμος είν' ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.

Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.
Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω

Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ
καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι.
Και πως αν θέλω περισσότερα να δω,
σ' ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.

Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.

Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ
Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω

Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

17 σχόλια:

mareld είπε...

Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ..

Φιλιά!
Καλό σαββατοκύριακο!

Aνεμος είπε...

Φιλιά!@mareld
ante να το αφιερώσω και για σενα
αν και μου το κλέβεις...

Βάσσια είπε...

Ξαφνιάστηκα γιατί το είχα στο μυαλό μου....
Πολυαγαπημένο μου τραγούδι, με ιστορία προσωπική.

Καλημέρα

Aνεμος είπε...

@Βάσσια
καλημερα
εμενα παντως με εκφράζει απόλυτα..
και η μουσική απίθανη
ο συνδυασμος μπαγλαμας ηλεκτρικη κιθαρα και πολλα άλλα οργανα εκρηκτικός

mareld είπε...

Ο Αλέξανδρος, Άλκη μου ανήκει πλέον στην ιερή μας μνήμη..αυτή που περνάει στην ιστορία και είναι πάντα επίκαιρη..
ομολογώ δεν είδα το όνομά του..
μπήκα να σου πω μια καλημέρα..όταν πρωί πρωί σε συνάτησα στο πανόπτη..
έτσι τα λόγια τα επανέλαβα για σένα..

Σε ευχαριστώ!
Φιλάκια!!!

Aθανασία είπε...

Γειάσας παιδιά...Σ'αγαπάμε μικρέ μας Αλέξη...σε θυμόμαστε πάντα.. έυχομαι να σαι ευτιχισμένος,εκεί που είσαι τώρα...σε θυμόμαστε πάντα...έυχομαι να τιμωρηθούν σύντομα κ όπως τους αξίζει,τα καθίκια που σου αφαίρεσαν τη ζωή...που δε σ άφησαν να ζ ή σεις που σου αφαίρεσαν το δικαίωμα,να δείς τη ζωή,να μεγαλώσεις,να ερωτευθείς,να σπουδάσεις,να δείς τη γλύκα αλλά κ τις πίκρες της ζωής να αποκτήσεις εμπειρίες,να παντρευτείς να κάνεις παιδιά,..κι όλα αυτά που χαρακτηρίζουν αυτό που ονομάζεται ζ ω ή...ΔΕΝ είχαν το δικαίωμα να σου αφαιρέσουν τη ζωή σου...όμως το έκαναν...κ πρέπει να τιμωρηθούν....γι'αυτο.. κ έυχομαι να τους τιμωρήσουν όπως τους αξίζει...χαιρετώ παιδιά...

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ" είπε...

@Aθανασία
μίλησες ανατριχιαστικά
όντως δεν τον άφησαν να ζήσει καν ..
ήταν πολλή μικρός..για να πεθάνει..
και πολλη μεγάλος για να τον σκεφτόμαστε εκεί στα ουράνια όλος ο κόσμος τώρα

Aνεμος είπε...

Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
για σενα μικρε πρίγκηπα

Aνεμος είπε...

@mareld
σε πειραξα πριν δεν εκανες κατι..
έχεις την αγαπη μας..
και το ξέρεις

hackaday είπε...

Τους γονείς του σκέφτομαι και το σταυρό που κουβαλάνε... Καλημέρα.

Aνεμος είπε...

@hackaday ΚΑΛΗΜΕΡΑ
να δεις ποσο τους σεβονται τους εστειλαν στην Αμφισσα για την δικη

marianaonice είπε...

Η φωτογραφία που έβαλες του μικρού αυτου παιδιού μόνο δάκρυα μου φέρνει...

Μου φέρνει στο νου το τραγούδι "Το γελαστό παιδί"
και μάλιστα έτσι όπως ο μοναδικός, ελεύθερος τσιγγάνος, Κώστας Χατζής το τραγούδησε!

Ήταν ένα παιδί που δεν το άφησαν να μεγαλώσει, που δεν πρόλαβε να καταλάβει τι θα μπορούσε να μας δώσει, τι θα μπορούσε να κάνει για το μέλλον αυτής της χώρας!
δεν το άφησαν να καταλάβει ότι μπορούσε ...εξουδετερώσει όλους τους εχθρούς μας,

Aνεμος είπε...

Ήταν πρωί τ Αυγούστου, κοντά στη ροδαυγή
βγήκα να πάρω αγέρα στην ανθισμένη γη.

Βλέπω μια κόρη κλαίει, σπαρακτικά θρηνεί
σπάσε καρδιά μου, εχάθη το γελαστό παιδί.

Είχεν αντρειά και θάρρος κι αιώνια θα θρηνώ
το πηδηχτό του βήμα, το γέλιο το γλυκό.

Ανάθεμα την ώρα, κατάρα τη στιγμή
σκοτώσαν οι φασίστες το γελαστό παιδί

Μόν να ταν σκοτωμένο στου αρχηγού το πλάι
και μόνον από βόλι Εγγλέζου να χε πάει.
Κι από απεργία πείνας μέσα στη φυλακή
θα ταν τιμή μου που χασα το γελαστό παιδί.

Βασιλικιά μου αγάπη μ αγάπη θα στο λέω
για τ ό,τι έκανες αιώνια θα σε κλαίω.

Γιατί όλους τους εχθρούς μας θα ξέκανες εσύ
δόξα τιμή στ αξέχαστο γελαστό παιδί.

marianaonice είπε...

Αφιερωμένο το προηγούμενο τραγούδι σ' όλα τα γελαστά παιδιά μας, που τα σκότωσαν οι ...αιώνιοι εχθροί μας!

mareld είπε...

Αγαπημένοι μου!

Πόσο έχουμε κλάψει..πόσο έχουμε πονέσει για το αδικοχαμένο αίμα..
αυτό σκέφτηκα κι εγώ γλυκιά μου Μαριάννα..το γελαστό παιδί..σε ευχαριστώ..

Φιλιά σε όλους σας!

marianaonice είπε...

@mareld μου
Πολλά τα αδικοσκοτωμένα γελαστά παιδιά μας...
:(

Λινα είπε...

Άλλο ένα παιδί που χάθηκε για το τίποτα..
Μια σφαίρα που "εξοστράκισε" μια ψυχούλα ακόμη άγουρη, που δεν πρόλαβε να δει τον κόσμο, να τον γυρίσει, να τον μάθει, να ζήσει..

Έφυγε για άλλα μέρη αφήνοντας ένα δάκρυ στο καθέναν μας και ένα αγκάθι να μας πονά, να μας θυμίζει..

Καλά να είναι εκεί ψηλά..


Υ.Γ.: Εύχομαι μόνο την μνήμη του να μην καπηλευτούν και πάλι φέτος όπως πέρυσι κάποιοι..
Δεν ήταν φόρος τιμής αλλά στηλίτευση..:(