Σελίδες

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ



Καιρό το είχα στο μυαλό μου

Έχω πολλά αγαπημένα blogs που διαβάζω
Οπότε σήμερα που είχα λίγο χρόνο το ξεκίνησα
Έφτιαξα ένα blog με τα αγαπημένα
Κάτι σαν εφημερίδα να διαβάζουμε
Είναι από πολιτικά μέχρι συνταγές  μαγειρικής  έως και υπέροχα ποιήματα
μην νομιζετε οτι ειναι λίγα
πανω απο 500
απλα καποια είναι ανενεργα
και η google αφηνει μονο τρακοσια
θα το ψάξω

απλά εμφανίζονται οι 25 πρόσφατες δημοσιεύσεις

καθε καινουργια αναρτηση σας μπαινει αυτοματα εκεί

Το είχα σαν υποχρέωση σε όσους διαβάζω και βέβαια δεν χώραγε να τους βάλω όλους εδώ
ΑΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΩ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΑΡΑΛΕΙΨΩ ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΕΝΑ ΜΑΙΛ
για να δειτε αν σας παρέλειψα πατήστε εμφάνιση όλων 
κατω δεξιά

H ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΤΩ

7 σχόλια:

humanity είπε...

ΤΟ ΟΤΙ ΑΦΙΕΡΩΣΕΣ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ,ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΤΙΜΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!

Aνεμος είπε...

@humanity
εσένα δεν σε έβαλα να σκάσεις
(ξέρεις ποσο σ αγαπάω)
ασχετο

marianaonice είπε...

Ααα καλά όλο καινούριες ιδέες είσαι!!
Πάω να δω τι έφτιαξες πάλι!
:)))))))

hamomilaki Anthemis είπε...

Τα χαμομηλάκια σε ευχαριστούν για την αγάπη σου :) και σε αγαπούν πολύυυυυυυ

BUTTERFLY είπε...

Απιστευτο! Πρεπει να σου πηρε απειρες ωρες! Και διαβαζεις πραγματι 500 μπλογκς!!!;;;
Σε ευχαριστω πολυ, με τιμα αυτη σου η κινηση!

marianaonice είπε...

To τραγουδάκι απίστευτο...
Έχω δει να το χορεύουν ένα ζευγάρι Αιγυπτίων, καταπληκτικός χορός!
Και προσπάθησα να τον μάθω...
:))

Aνεμος είπε...

@BUTTERFLY απλα αυτα που ειχα στα αγαπημενα στο profil μου μπηκαν αυτοματα καμια ωρα δουλεια να στε καλα