Σελίδες

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Την Κυριακή 20/9 από τις 7 το απόγευμα και μετά, θα βρίσκομαι στο
Φεστιβάλ βιβλίου στο Ζάππειο, στο περίπτερο 80-81 των εκδόσεων
Ψυχογιός. Όσοι από σας θέλετε να κάνετε μια βόλτα, ελάτε να τα πούμε!
Σας ευχαριστώ γι άλλη μια φορά για την αγάπη σας και θα χαρώ να γνωριστούμε κι από κοντά!






Διαβάστε τα...


Διαβάστε τα...

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και στείλτε τη γνώμη σας για το βιβλίο!


Υιοθετήστε

Υιοθετήστε...

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και στείλτε τη γνώμη σας για το βιβλίο!



http://mariatzirita.blogspot.com/



3 σχόλια:

eirini είπε...

Η επιτυχία για το Μαράκι είναι δεδομένη!!! Γιατί δεν είναι μόνον ότι γράφει πολύ ωραία αλλά είναι και πολύ καλό παιδί!

Καλησπέρα Άνεμε!!! Φιλιά πολλά!

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ" είπε...

@eirini εχεις απόλυτο δίκιο εξάλου την ΄έχεις γνωρίσει

marianaonice είπε...

Έχω διαβάσει τα "μάτια μου"!!
Γνώρισα έναν κόσμο που δεν μπορούσα ούτε να τον φανταστώ πώς λειτουργεί!
Και κατάλαβα ότι οι άνθρωποι όλοι είναι ψυχή πάνω απ' όλα και μετά σώμα!
Απίθανο!!

Είμαι περήφανη που η Μαρία είναι φίλη μας και έχει δίκιο η @ειρήνη, κι εγώ που τη γνώρισα προσωπικά είναι πράγματι ένας απίθανος άνθρωπος!
Κάθε επιτυχία της εύχομαι μέσα από την ψυχή μου!!