Σελίδες

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

7 σχόλια:

Άθεος είπε...

Ακόμα και όταν ξέρεις ότι πρόκειται για ηλιθιότητα, το δοκιμάζεις αν δεν έχεις τι να κάνεις. Έτσι από περιέργεια!
Βάζω λοιπόν τη γυναίκα μου!
30%
Βάζω μια παλιά μου γκόμενα!
1%
Ξαναβάζω τη γυναίκα μου!
75%
Πώς αλλάζει η αγάπη μας… σε δευτερόλεπτα!
Μεγάλη αστάθεια!

marianaonice είπε...

χαχαχαχα!!
Ψέμματα λέει αυτό!
Εμένα μου έβγαλε 76%!
Αν είναι δυνατόοον??
Μην απογοητεύεσαι λοιπόν!

mareld είπε...

Ανεμάκο μου!

Καλώς σε βρίσκω!
Με έκανες και γέλασα..22% καλά είσαι για να έχεις περιθώριο μέχρι το 100..

Σου εύχομαι Καλό φθινόπωρο!

Άκουσε αν έχεις χρόνο
http://www.youtube.com/watch?v=yEwIwno2aL8&feature=related

Πολλά φιλάκια!

mareld είπε...

Μαριαννάκι φιλάκια και σε σένα!

marianaonice είπε...

@mareld
Γλυκειά μου φιλάκιααα!!
Χαίρομαι που σε @βλέπω!
:)))))

Aνεμος είπε...

Michel Camilo Tomatito-
@mareld απιθανο να προσεχεις και σε περιμενουμε..

Aνεμος είπε...

@Άθεος ααχχααχ καλοοοοοοο??για δοκιμασε και την πεθερά σου