Σελίδες

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

VENCEREMOS!

ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ BLOGGERS ΜΑΣ ΣΥΜΠΑΡΙΣΤΑΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΦΗΜΩΤΡΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΔΕΡΦΙΑ
Είδατε
ειμαι περηφανος για πολλούς φίλους που έκανα εδώ ένας ειναι ο
ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟ ΣΤΕΚΙ
Τον γνώρισα στον ΘΟΔΩΡΗ και αν και έχουμε διαφορά ηλικίας ήπιαμε μαζί μπύρα και ένοιωσα ότι επικοινωνώ με τους νεότερους
Αυτό μου έδωσε δύναμη και μια ικανοποίηση ότι όταν έχεις αίσθηση της Δικαιοσύνης τα βρίσκεις χωρίς ηλικία χώρο και χρόνο
Ειμαι περήφανος που τον γνώρισα
Σταματήστε την μουσική και απολαύστε το βίντεο στη σελίδα του
Ούτε αυτός μασάει από τρομοκρατία
Μια διευκρίνηση Τρωκτικό σε αντιπαθώ γιατί ειρωνεύτικες τον Θοδωρή άλλα σε στηρίζω γιατί όλοι εδώ στα δύσκολα μια παρέα είμαστε ρεεεε θα το δεις όλοι ενωμένοι

ΔΩΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΙΚΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΟΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ..ΚΟΜΜΕΝΑ!!!
ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!
ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΤΕ..
ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ!!

VENCEREMOS!

3 σχόλια:

Aπολίτιστος είπε...

Καλημέρα φιλαράκο μου Άλκη!
ΠΑΝΤΑ τα δύσκολα ενώνουν τους
Ανθρώπους!
Έτσι κι εμείς τώρα σαν bloggers
θα ενωθούμε για να τους αντιμετωπίσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΠΛΑΚΕΣ...

Τέλος θα ήθελα να σε ευχαριστήσω
πραγματικά -και όταν το λέω το εννοώ- για τα πάρα πολύ καλά
σου λόγια!
Να ξέρεις Άλκη, πως το ίδιο ισχύει
και από εμένα προς τα εσένα!
Να είσαι πάντα καλά και να γράφεις
-όπως και ΟΛΟΙ μας άλλωστε- ΕΛΕΥΘΕΡΑ!!

Καλή σου μέρα!

Aνεμος είπε...

φιλαρακι μου θυμιζεις εμενα στα νιατα μου αγωνιστης και ακτιβιστης αντε μην θυμίσω στον κοσμο τι κανατε για τον θοδωρή στην ΕΡΤ το πασχα
εγω δεν φοβαμαι κανενα και παιρνω κουραγιο απο εσενα ο ενας παιρνει κουραγιο απο τον αλλον εδω...αυτο δεν φιμωνεται ..το βιντεο και το τραγουδι συγκινητικό
ΘΑ ΚΕΡΑΣΩ ΚΑΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΕΧΕΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ
μια λέξη ταιριάζει εδώ
VENCEREMOS!

marianaonice είπε...

Ναι!
Τα αστεία τέλειωσαν!
Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Όλοι μαζί ενωμένοι, παρά τις όποιες αντιθέσεις μας, πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε, με κοινό στόχο την ελευθερία της έκφρασης και του λόγου!