Σελίδες

Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΠΡΟΣAΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΜΕ






Εντάξει τον Μιχαλακη τoν έχω ακούσει σαν γνώστης της μουσικής πριν είκοσι χρόνια σε ένα απίστευτο δίσκο
εντάξει έκανε και χορευτικά
εντάξει είναι επαναστάτης στην ποπ
αλλά μέχρι εκεί
ήταν παιδεραστής φοβερά ανασφαλής για να αλλάξει το χρώμα του εξαρτημένος από ουσίες και κάτι μεταξύ ανασφαλούς γυναίκας και ανδρείκελου
τα διεθνή ΜΜΕ μας βομβαρδίζουν επτά ημέρες για τον θάνατό του
άνθρωποι αυτοκτόνησαν
αλήθεια αυτή η υστερία γιατί δεν μας έπιασε για τα παιδιά της ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ??
για την ΗΡΩΙΔΑ Nada στο ΙΡΑΝ που αγωνίστηκε για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ των γυναικών??
για την ΕΛΛΑΔΑ του Τενεζου που αγωνίζεται μόνος ενάντια στους μεγαλοκαρχαρίες??
την ΕΛΛΑΔΑ της κρίσης των άνεργων της απελπισίας?
την ΕΛΛΑΔΑ του ΠΑΓΚΑΛΟΥ της μίζας της διαπλοκής της Siemens?
MHN ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ
TV ΠΕΡΣΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ
ΑΥΤΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ?
ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ

5 σχόλια:

marianaonice είπε...

Πόσο δίκιο έχεις!!!!
Ακριβώς έτσι!!!!

Aπολίτιστος είπε...

Φίλε μου Άνεμε.. είναι η πρώτη ίσως
φορά που θα διαφωνήσουμε.
Κάνεις μεγάλο λάθος για τον Μichael!
Πρώτον και κύριον το θέμα της φιλανθρωπίας το οποίο και έθεσες,
θα σου πω μόνον ότι απ' τους διάσημους ήταν ο Άνθρωπος με το μεγαλύτερο φιλανθρωπικό έργο!
Τώρα όσον αφορά το θέμα της παιδοφιλίας επέτρεψέ μου να έχω τις αμφιβολίες μου μιας και το έχω ψάξει καλύτερα το θέμα!

Ρίξε μια ματιά εδώ αν θέλεις σε παρακαλώ.
http://apolitistosteki.blogspot.com/2009/06/jackson.html

Φιλικά,
Απολίτιστος

Aνεμος είπε...

ξερεις οτι σε εκτιμω και σεβομαι την γνωμη σου εχω γνωση του αντεικιμενου 20 χρονια δεν διαφωνω ως προς τον μιχαλη αλλα ως προσ το μηνυμα που περνανε καποιοι φιλαρακι να δω ποτε θα πιουμε καμια μπυρα

Aπολίτιστος είπε...

A..άρα συμφωνούμε!
Γιατί όντως και το πώς το περνάνε ούτε και σε μένα τον ίδιο δεν αρέσει!

Κανόνισε φίλε και πές μου!χαχα

BUTTERFLY είπε...

Εννοειται πως τα θεματα που θα επρεπε να προβαλλονται περισσοτερο αποσιωπουνται! Μα οσο για τον Μιχαλη, ΔΕΝ ηταν παιδεραστης, αντιθετα ηταν ενα παιδι θυμα κακοποιησης και ο ιδιος, που μεγαλωνοντας σταθηκε πολυ στα παιδια και ουτε καν οταν ειχε μεγαλη αναγκη απο χρηματα δεν εβαλε εισιτηριο ουτε 1 ευρω στην neverland...κι οσο για το χρωμα του, πολλοι λενε πως ηταν αρρωστια και μαλιστα πολυ επιπονη...
Του αξιζει να ασχολουνται μαζι του, ας μην καιμε μαζι με τα ξερα και τα χλωρα...
Απλα, θα επρεπε ηδη εδω και καιρο να ειχαν ασχοληθει και προβαλλει ΠΟΛΛΑ αλλα θεματα!