Σελίδες

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

Αν και δεν είναι αδέσποτο έχει την ανάγκη βοήθειας...


Από το @τρωκτικό αναδημοσιεύουμε και κάνουμε έκκληση όποιος μπορεί να ρίξει μια ματιά και να βοηθήσει το έρημο το ζωντανό.

"Mε το που πατάμε το πόδι μας κάθε πρωί έξω από το σπίτι μας η ελληνική πραγματικότητα σε χτυπάει κατάμουτρα χωρίς έλεος, αλλά είναι αυτό που λέμε όλοι "δώσε τόπο στην οργή", "άσε μη μπλέξω" κλπ.

Τέλος πάντων ας μη μακρυγορούμε.
Ένα τέτοιο περιστατικό της...
νεοελληνικής πραγματικότητας επιθυμώ να μοιραστώ σήμερα. Εδώ και πάνω από ένα μήνα ο σκύλος που εικονίζεται στις φωτογραφίες είναι δεμένος με μια κοντή αλυσίδα σε δέντρο απέναντι από το σπίτι του ζευγαριού
από το οποίο το ζωντανό είχε την ατυχία να υιοθετηθεί κάποια στιγμή.

Το μαρτύριο του αυτό κρατάει από τις 8:30 το πρωί μέχρι τις 10:30 το βράδυ
κάθε μέρα είτε βρέχει είτε έχει καύσωνα χωρίς φαγητό μόνο με έναν βρώμικο κουβά με νερό. Ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ τι είδους άνθρωποι μπορούν να φέρονται έτσι σε ένα ανυπεράσπιστο ζωντανό αλλά αυτό που πραγματικά με κάνει έξαλλο είναι ότι στη χώρα που ζούμε ακόμα και καταγγελία να κάνεις οι εν λόγω κρετίνοι θα τη γλιτώσουν στη χειρότερη περίπτωση με μια απλή σύσταση.
Φαίνεται πως το συγκεκριμένο αξεσουάρ - γιατί μάλλον για αυτό το πήραν - δεν τους βολεύει πια είτε γιατί πήρε περισσότερο μπόι από ότι περίμεναν είτε γιατί στην πορεία διαπίστωσαν πως δεν έχει διακόπτη για να χαμηλώνει η φωνή όταν γαβγίζει και αποφάσισαν να το απομακρύνουν κάπως από το σπίτι τους και να περιμένουν τι?
Να το πάρει κάποιος? Να πάθει θερμοπληξία και να πεθάνει? Να πάθει καλαζάρ οπότε δεν θα φταίνε, στην άρρωστη συνείδησή τους, εκείνοι?

Ειλικρινά ντρέπομαι για λογαριασμό όλων αυτών των συμπατριωτών μας και θλίβομαι γιατί οι συγκεκριμένοι είναι νέοι άνθρωποι που σύμφωνα με τα
πρότυπά τους προφανώς το προφίλ τους μαζί με τη μεζονέτα, το τζιπ και τη μηχανή έπρεπε να συμπληρωθεί και με ένα σκύλο.

Το θλιβερό θέαμα το παρακολουθώ καθημερινά, επειδή είναι ο δρόμος μου από εκεί, στην οδό Πριάμου 4-6 στο πάτημα Χαλανδρίου. Όποιος περνάει λοιπόν από εκεί ας κάνει μια στάση να δώσει συγχαρητήρια στους απίστευτους αυτούς τύπους."
.

10 σχόλια:

Mikros Alitis είπε...

marianna
Μήπως έχεις κανά γνωστό για τα κουταβάκια που βρήκα; Όταν έχεις χρόνο διάβασε την τελευταιά μου ανάρτηση.... Θα βάλω και τηλέφωνο για όποιον ενδιαφέρεται....

Φιλια πολλα

Mikros Alitis είπε...

Επίσης στο τρωκτικό δεν αναφέρεται η αρχική πηγή, είναι από το blog http://topatsiouri.blogspot.com/ η δημοσίευση

Aνεμος είπε...

@Mikros Alitis εχεις δικιο απλα αυτη την πηγη βρηκαμε και αντιπαθω και καπως το τρωκτικό αλλα δεν πειραζει

marianaonice είπε...

@Μικρέ μου Αλήτη
Θα το προωθήσουμε με τον Άλκη και θα το δημοσιεύσουμε μήπως και βρεθεί κανένας άνθρωπος
Μακάρι να μπορούσα εγώ αλλά έχω γάτες!
και δεν έχω και αυλή!
Η πηγή δεν ήταν της Πατσιούρι, γιατί εκείνη μου έστειλε μέηλ και με παρέπεμψε στο τρωκτικό. Μάλλον μετά το δημοσίευσε εκείνη.
Άλλωστε δεν έχει καμιά σημασία...

Mikros Alitis είπε...

Και εγώ μια γατούλα έχω....

Σας ευχαριστώ πολύ για όλα...

Καλό σας βράδυ!!!

marianaonice είπε...

Καλό ξημέρωμα μικρέ Αλήτη!
Ξενύχτης και εσύ, έεε???
Η γατούλα μου και ο γάτος μου φαίνονται στα δεξιά του ιστολογίου μου...

Mikros Alitis είπε...

O Mr Blacky και η δεσπονις Sissy...ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ μην τα ματιάσω...

Ξενύχτης και ημιλυπόθημος τώρα πια από την πολύ νυστα... πάω για ύπνο....

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Ανώνυμος είπε...

Για ποιο λογο περιμενετε απο καποιον αλλο να σταματησει και δεν σταματατε εσεις; Τοσο δυσκολο ειναι να παρετε ενα τηλεφωνο τον δημο της περιοχης σας.
Συγνωμη για το υφος μου αλλα .......

καλημερα αν και η δικη μου μαυρισε.

marianaonice είπε...

@Μικρέ Αλήτη
Φιλιά πολλά και σε σένα!

@Thalassokrator
Αν διαβάσεις με προσοχή, το ποστ δεν είναι δικό μας. Αναδημοσίευση κάνουμε από άλλο μπλογκ όπου το είδαμε. Αυτός που "μιλά" λοιπόν μέσα σ' αυτή την ανάρτηση περνά και το βλέπει καθημερινά, και ίσως κάτι κάνει, αλλά και μόνος του δεν μπορεί μάλλον να τα βάλει με τους ιδιοκτήτες γι' αυτό το κοινοποιεί για συμπαράσταση.
Εμείς δεν μένουμε στην περιοχή και είναι σχεδόν αδύνατο να το αναλάβουμε.
Όμως γίνονται προσπάθειες επικοινωνίας με φιλοζωϊκή Χαλανδρίου.
Όσο για το Δήμο, μακριά, γιατί συνήθως οι Δήμοι λύνουν το πρόβλημα με τα ζώα, με τη φόλα!

patsiouri είπε...

Ναι, από το Τρωκτικό το είδα.
Είναι το πατρικό μου σχετικά κοντά αλλά δε βρίσκομαι Αθήνα αυτή τη στιγμή.
Οταν επιστρέψω σίγουρα θα πάω μια βόλτα.
Αν κάποιος περάσει, ας με ενημερώσει αν πρόκειται για μονοκατοικία.
Εφ'όσον υπάρχει διεύθυνση θα βρω το σταθερό να τους ενοχλήσω και από'δω.

Έχω, μάλιστα, μία παρόμοια (και ίσως χειρότερη) περίπτωση, με ένα σκυλάκι που είναι δεμένο και μόνο του σε ένα οικόπεδο στο μετρό "Χαλάνδρι".
Το είχα δεί πριν φύγω και νόμισα ότι το άφησαν για λίγο, αλλά χτές με τον καύσωνα πήρα τη μάνα μου να πάει να τσεκάρει και μου είπε ότι είναι ακόμα εκεί...δεμένο...
Είναι μικρούλι και πολύ χαριτωμένο.
Δεν ξέρω καν αν το χωράφι είναι του ιδιοκτήτη του...