Σελίδες

Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Κέντρα Πόνου χωρίς οπιοειδή φάρμακα!!!!

Πέρασα απόψε μία @βόλτα από τη @Λυγερή και το είδα:

Οργίστηκα γι' άλλη μια φορά!!!
Τόσο χρήμα πεταμένο, τόσο χρήμα κλεμμένο, και οι άνθρωποι σταυρώνονται κάθε μέρα στο σύστημα Υγείας τούτης δω της χώρας!!!

Ανθρωποι αξιοπρεπείς στη ζωή εκλιπαρούν για έναν αξιοπρεπή θάνατο.

Το σύστημα Υγείας, όμως, δεν ακούει τους ασθενείς, δεν σέβεται τις επιθυμίες τους, ιδίως όταν πλησιάζει το τέλος. Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει σε άλλα προηγμένα υγειονομικά συστήματα, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν ειδικές υπηρεσίες για τους ασθενείς τελικού σταδίου, όταν πλέον η κύρια νόσος δεν ανταποκρίνεται στη θεραπεία.

Δεν έχουμε ίσως συνειδητοποιήσει πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα. Μόνο από καρκίνο πεθαίνουν κάθε χρόνο στην Ελλάδα 20.000-25.0000 άνθρωποι, σαν να λέμε ότι μια πόλη μεσαίου μεγέθους ξεκληρίζεται. Εξίσου σοβαρά προβλήματα με τους καρκινοπαθείς αντιμετωπίζουν χιλιάδες ασθενείς που πάσχουν από ανίατα νευρολογικά νοσήματα, έιτζ, Αlzheimer, καρδιακή, νεφρική και αναπνευστική ανεπάρκεια.
Δεν υπάχει αυτή τη στιγμή κανένας ξενώνας νοσηλευτικής φροντίδας και ανακουφιστικής αγωγής ασθενών εκτός νοσοκομείου.

Στην Ελλάδα, η χρήση οπιοειδών υπόκειται σε αναχρονιστικούς περιορισμούς και υπάρχει «πλαφόν» χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη των γιατρών. Οι ασθενείς τελικού σταδίου, εάν δεν έχουν βοήθεια, πρέπει να σέρνονται μέχρι τον γιατρό για να ανανεώσουν τη δίγραμμη συνταγή κάθε πέντε ημέρες και να λαμβάνουν τη σχετική έγκριση από τη νομαρχία μία φορά τον μήνα...

Στην τελευταία φάση της ζωής, όταν δεν υπάρχει θεραπεία, πρέπει να υπάρχει ανακούφιση και στήριξη, δηλαδή παρηγορητική φροντίδα, στον άρρωστο και τους οικείους του.
Ενώ λοιπόν άλλες χώρες μελετούν την επέκταση αυτών των προγραμμάτων, εμείς δεν έχουμε ακόμη αρχίσει. Το σχέδιο δράσης του υπουργείου Υγείας έχει μείνει μόνο στο χαρτί που τυπώθηκε. Ο ξενώνας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, δεν έχει λειτουργήσει.

Κι όμως εκπροσώπους στην Ευρώπη στείλαμε και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!!!
.

8 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα Άλκη.
Εξαιρετική η παρέμβασή σου, ήλθε και συμπλήρωσε αυτήν του ΠΗΓΑΙΜΟΥ.
Αυτό σημαίνει γόνιμη επικοινωνία και ανταλαγή θέσεων και απόψεων
σ' ένα χώρο όπως το διαδίκτυο.
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

marianaonice είπε...

@Λυγερή μου
Καλή σου μέρα!
Ναι χθες βράδυ είδα το δικό σου ποστ και οργίστηκα!!
Έτσι σκέφτηκα κι εγώ ότι πρέπει όλοι μας να παρεμβαίνουμε σε θέματα που αφορούν τη ζωή μας!
Γι' αυτό και το ανάρτησα εδώ στο μπλογκ του @Ανεμου, που είχα την τιμή να με κάνει συνδιαχειρίστρια!!
Δεν έχει καμιά σημασία βέβαια, αλλά το ποστάκι αυτό ο κρέμασα εγώ, με τη σίγουρη βέβαια επιθυμία και του Άλκη!

Αθανασία είπε...

Καλή μου Λυγερή (ωραίο ψευδόνυμο),μου θυμίζει βιβλίο του Παπαδιαμάντη ίσως;;;...ναί,έτσι είναι δυστυχώς η κατάσταση στη Ελλάδα σήμερα...και δεν είναι έτσι σήμερα μόνο...είναι χρόνια ολόκληρα έτσι..αλλά κανείς δε νοιάστηκε να κάνει κάτι να τη διορθώσει (και δε νοιάζεται)...εγώ σαν άτομο...το έχω ζήσει και το έχω υποστεί στο πετσί μου αυτό (από τη γέννησή μου)....να,η Μαριάννα μας και ο Άνεμός μας ξέρουν...εγώ γεννήθηκα με μια σπάνια αναπηρία,και έχω φάει τη μισή ζωή μου στα νοσοκομεία..και ενδέχεται να μπώ και πάλι...οσονούπω για νέες επεμβάσεις.....το ελληνικό σύστημα υγείας έχει το χάλι του,κορίτσι μου...έχουμε φτάσει να είναι τα νοσοκομεία 'αποθήκες'που εκεί πετιούνται,και παρατιούνται οι άρρωστοι σαν άχρηστα αντικείμενα που δε χρειάζονται πιά...μέχρι να σκουριάσουν και να χαλάσουν εντελώς και να έρθει η ώρα για το...'οριστικό πέταμα' πιά....ΕΛΕΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΛΚΑΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΙ ΣΚ...ΤΑ ΚΑΝΕΙ;; ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΑ;;;ΘΑ ΜΠΕΙ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΚΑΠΟΤΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ;;;.....Ε-ΛΕ-ΟΣ! καλημέρες Μαριάννα μας,Άνεμέ μας, και Λυγερή μας.......

marianaonice είπε...

@Αθανασία μου γλυκειά!!
Τι να πω εγώ??
Τα είπες όλα εσύ που τα υφίστασαι κιόλας στο πετσί σου!!
Αχρείοι και χοντρόπετσοι!!
Μόνο η τσέπη τους έχει αξία γι' αυτούς!!
Περιμένεις τάξη σ' αυτή τη Χώρα?
Εγώ μάλλον έπαψα πια να περιμένω ο,τιδήποτε!!!
Φιλάκια και καλό σου μεσημέρι!!!
:)))

Aνεμος είπε...

τελικα βγάλαμε εκπροσώπους στην Ευρώπη στείλαμε και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!!!
.

marianaonice είπε...

@Ανεμε
Έτσι ακριβώς!!
Η Ευρώπη μας μάρανε τρομάρα μας!!!
:)))

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Μαριανάκι μου.
Καλημέρα και συγνώμη που δεν το πρόσεξα ότι με την δική σου επιμέλεια αναδημοσιεύτηκε η εγγραφή από τον ΠΗΓΑΙΜΟ στην σελίδα του "Ανέμου"
Βλέπεις πάντα στο τρέξιμο
μου ξεφεύγουν κάποια πράγματα. ΄Οπως και να έχει ευχαριστώ και τους δύο σας γιατί η ουσία μετράει. Και η ουσία είναι το ζητούμενο όσο περισσότεροι αναγνώστες να ενημερώνονται ,να ευαισθητοποιούνται και να αντιδρούν για τέτοιες απαράδεκτες καταστάσεις.
Σας φιλώ και τους δυο σας.
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

marianaonice είπε...

@Λυγερή μου
Δεν πειράζει!
Δεν έχει καμία σημασία άλλωστε ποιός γράφει εδώ μέσα αλλά τι γράφει!
Και όπως λες πρέπει τα θέματα που μας αγγίζουν να τα βλέπουν όσο το δυνατόν περισσότεροι!
Αυτή είναι η δύναμή μας στο ιντερνετ!

Φιλάκια κι από μας!!
:)))