Σελίδες

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

ΛΕΣΒΟΣ: Της Αιολίδας καύχημα....


Κόλπος Γέρας

Αχ νησί μου όμορφο πόσο μου λείπεις....

Εκεί που αρχίζει η Ανατολή και όλα είναι λουσμένα στο άπλετο και λυτρωτικό φως!!

Εκεί που μόλις βρεθείς θέλεις να πέσεις μπρούμυτα στη γη και να αφήσεις ακάλυπτη την ψυχή σου στη διάφανη λάμψη του πυρακτωμένου ουρανού!

Λες κι ο ήλιος εκεί ξεχνά να πάει να δύσει και φλογίζει τον αγέρα με αισθήσεις αρμονίας, πληρότητας και έρωτα!!!

ΛΕΣΒΟΣ:
«Της Αιολίδας καύχημα, ώ μαγικό νησί την ομορφιά σου ανάσανα και εντός μου σ’ έχω κόρη του Ήλιου ολόχαρη, χρυσή μαργαριτάρι πιο ακριβό του κόσμου…»
Μ. Ελευθεριάδης
.

4 σχόλια:

mareld είπε...

Ανεμάκο μου!

Με πολλά φιλάκια σου εύχομαι να περάσεις ένα πανέμορφο καλοκαίρι!

mareld είπε...

Στη Μαριάνα και σε Σένα!

Όστρακον

Ως μέσα μου κατάβαθα με φίλησες Ελλάδα
κι εν' αποτύπωμα απόμεινα ολάκερος
εν' αποτύπωμα χειλιών αρχαϊκών
στους λιοκαμένους σου πετρότοιχους.

Η πιο καθάρια σου εικόνα μεσ' στα σκούρα μάτια
παιδιών που μεγαλώσανε στο διάβα του καιρού
απ' όταν τότε πρώτη μου φορά
την άλμη την πικρή σου γεύτηκα

και τη λαχτάρα για την ύπαρξη σου
που όλο θέριευε ακόρεστα
και όσο τη ρουφούσα πιο πολύ
όλο και βαθύτερα πνιγόμουν μέσα της.

Αυτό το άπονο παιχνίδισμα του ήλιου μεσ' το κύμα:
οι πέτρες που ζητούν να διαρρήξουν την καρδιά
καθώς ανοιγοκλείνει τρυφερή σα χάδι
ολόγυρα στις αιχμηρές τους τις μορφές.

Του Δανού ποιητή H. Nordbrand (Χένρικ Νόρντμπραντ)



Γλυκιά Μαριάνα να πιείς ένα ούζο και για μένα στο μαγικό σου το νησί και να περάσεις ονειρεμένα!
Έχω φίλους στη Λέσβο και ελπίζω κάποτε να τα πιούμε στο ίδιο τραπέζι..

Σας γλυκοφιλώ από τη κρύα, βροχερή Στοκχόλμη!
Σε λίγο φεύγω για Γρανάδα..

marianaonice είπε...

@mareld
Είσαι πολύ γλυκειάαα!!
Σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ για το υπέροχο αφιέρωμα σου!!!
Η πατρίδα είναι εδώ και σε περιμένει, και ναι θα το πιούμε το ουζάκι στη Λέσβο, Εσύ, ο Ανεμος κι εγώ, κάποτε!!
Ένα όνειρο που εμείς μένει να το κάνουμε πραγματικότητα...
Φιλιάαα!!
:)))

Aνεμος είπε...

@mareld να σε καλα ανησυχησα χαθηκες