Σελίδες

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

ΕΠΕΣΕ ΟΥΦΟ ΣΕ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ?

Απιστευτο Διαδωστε το απο τη σελιδα ΑΡΓΟΛΙΔΑ
Όσοι κάνατε μπάνιο στην Καραθωνα την παραλία του Ναυπλίου θα πάθατε॥

ένα αγνώστου ταυτοτητας αντικείμενο προσγειώθηκε στην παραλία
Οι λουόμενοι το επεξεργάστηκαν
ήρθε στρατός και το φύλαγε॥.....................
ήταν ούφο??
Είχε πολλά καλώδια και προηγμένη τεχνολογία
Τελικά ειναι ένα ιπτάμενο ρομπότ με προηγμένη τεχνολογία που καταγράφει δεδομένα
ακόμα και στην παράλια μας παρακολουθουν//???
δείτε το βίντεο

4 σχόλια:

marianaonice είπε...

Πολύ παράξενα πράγματα!!
Τιποτε δεν με εκπλήσσει!
:))

Αθανασία είπε...

Γειάσας παιδιά...πέθανε ο ΄βασιλιάς'....(έτσι τον αποκαλούσαν)...;;νομίζω...δε ξέρω το γιατί αλλά νιώθω έτσι μια θλίψη σήμερα...ίσως επειδή μαζί του πέθανε για πάντα, κ αι η εφηβική μου ηλικία...τον άκουσα πρώτη φορά στα 13 μου;;κάπου εκεί..μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση τότε σα καλλιτέχνης...ακόμη μου αρέσουν μερικά κομμάτια του,λίγα όμως....αν σκεφτεί κανείς ότι μετά μεταλλάχθηκε σε ένα πολύ καλό 'προιόν' της αμερικανικής δισκογραφίας που εμένα αυτό,δε μου άρεσε και ότι είναι ίσως ένας από τους λίγους καλλιτέχνες που έχει στην διάρκεια της καριέρας του σκάνδαλα που για εκείνη,την εποχή ήταν πολύ ακραία...και ότι είχε πολύ τραγικό τέλος,και ότι πέθανε πολύ άρρωστος και με πολύ άσχημο τρόπο,καταχρεωμένος σε άθλια οικονομική κατάσταση,και με χαμένη τη μισή του περιουσία...παρ αυτά νομίζω άφησε κάτι...πίσω του ήταν ένα από τους σημαντικότερους,καλλιτέχνες και έφερε τα πάνω κάτω,στο χώρο της πόπ στη δεκαετία του '80-'90..δεν είναι και λίγο...και είχε και εκατομμύρια ακροατές,και θαυμαστές σε όλο τον κόσμο..δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο με άλλον καλλιτέχνη νομίζω...ούτε ίσως θα ξανά-γίνει....καλό του ταξίδι στη γειτονιά των αγγέλων.....χαιρετώ παιδιά....

Αθανασία είπε...

Υσ-Συγνώμη παιδιά,έπρεπε το σχόλιο αυτό να πάει από πάνω,εκ παραδρομής έγινε αυτό το λάθος..συγνώμη.....

marianaonice είπε...

Γειά σου Αθανασία μου!
Πολύ χαίρομαι που είσαι καλά και είσαι κοντά μας!!
Φιλιά!!

Συμφωνώ μαζί σου για τον Τζάκσον!
:))