Σελίδες

Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΑΝΑ

">ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΑΝΑ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ
ΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΤΗΣ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ
ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ...................
http://marianaonice.blogspot.com/
ΧΑΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ




Μικρές περιπλανήσεις μ' εκείνους που δεν ήρθαν
στις άδειες ώρες θ' ακουμπήσεις θα χαθείς
ψεύτικα σαν στολίδια τα λόγια σου λυγάνε
πώς να σωθείς

Της πρώτης μου αγάπης τις ωραίες τις στιγμές
πού να τις βρω
κοντά μου πάντα θα' ναι
στο δρόμο στο λιμάνι στο σταθμό

Στο παγωμένο χέρι στον αποχωρισμό
στα θλιμμένα τα βράδια στον καφέ τον πρωινό

Φθαρμένες παραστάσεις ένας αγέρας κλαίει
σχεδία η ζωή δε θα προφτάσεις αλλού να πας
στο κρύο άδειοι δρόμοι η πόλη κρυφά γελάει
να μ' αγαπάς

12 σχόλια:

mareld είπε...

"Να δεις, να πεις, να το χαρείς
ακέραιο τ'όνειρό σου
να στέκεται ολοζώντανο
κοντά σου, στο πλευρό σου"

Χρόνια πολλά στη Μαριάνα!

Τι υπέροχη φωνή που έχεις αγαπημένε μας Άλκη!

Μια αγκαλιά Μαγιάτικα λουλούδια αφήνω με την ευχή.. ένα καλύτερο αύριο για όλο το κόσμο!

Πολλά φιλάκια!

Aνεμος είπε...

@mareld μας λειπεις..να σε καλά

marianaonice είπε...

Δεν το πιστεύωωωωω!!!!!!!!!!
Άνεμε έστησες πάρτυ για μένα????
Εγώ τι να πω τώρα;;

Ήρθαν στο @σπιτικό μου και μου ευχήθηκαν καινούριοι @φίλοι και απόρησα...
Τώρα λοιπόν μου λύθηκε η απορία!!!
Οι @φίλοι σου μου εύχονται...

Δεν στο κρύβω!! Βούρκωσα...
Εγώ δεν είχα κουράγιο και όρεξη να γιορτάσω στο δικό μου μπλογκ!
Κι εσύ έστησες γιορτή για μένα!!!

Πώς να σ' ευχαριστήσω;; πες μου!!
Ένα ευχαριστώ είναι τόσο φτωχό για να εκφράσω όλα όσα νοιώθω...

Ναι Άνεμε θα είμαι αγωνίστρια!! το χρωστώ πάνω απ' όλα σε όλους εσάς που με αγαπάτε και με στηρίζετε!
Αυτή την εβδομάδα δίνω κι εγώ τη δική μου μάχη!

Σε στημένη δίκη κατηγορούμενη γιατί τόλμησα να καταγγείλω επώνυμους και μεγαλόσχημους για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος!!!

Δεν θα περάσει η υποκρισία! Μπορεί να μείναμε λίγοι όμως αντέχουμε!!
Τ' ακους Θόδωρε??
Φύγε από εκεί και έλα να δώσουμε όλοι μαζί τον αγώνα μας για να ξεβρωμίσει ο τόπος από τους δήθεν ηγέτες και δήθεν δικαστές!!!

Άνεμε νοιώθω περήφανη που είσαι φίλος μου!!!!
Το ξέρεις εεε???
:)))

Αν μπορούσες αυτή τη στιγμή εκτός από το να μου μιλάς και να με έβλεπες θα έβλεπες τα δάκρυα χαράς στα μάτια μου!!
Μου έκανες το ωραιότερο δώρο!!!!
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!

"Μικρές περιπλανήσεις μ' εκείνους που δεν ήρθαν
στις άδειες ώρες θ' ακουμπήσεις θα χαθείς
ψεύτικα σαν στολίδια τα λόγια σου λυγάνε
πώς να σωθείς..."

Αυτοί οι στίχοι εγώ ξέρω καλά τι σημαίνουν για σενα!
Μα να ξέρεις ότι και για μένα οι στίχοι αυτοί λένε πολλά...

Σ' ευχαριστώ για άλλη μια φορά καλέ μου φίλε!!

marianaonice είπε...

@mareld
Σ' ευχαριστώ πολύ!!
Αντεύχομαι κάθε ευτυχία στη ζωή σου!!

marianaonice είπε...

Είμαι ασυγχώρητηηηη!!
Ξέχασα να ευχηθώ σε όλους
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!

αντωνης είπε...

Ενα μεγαλο μπραβο στον Ανεμο για την αναρτηση!!!

Μαριαννα, εισαι τυχερη που εχεις τετοιους φιλους!

:)

αντωνης είπε...

Καλο μηνα!!!

marianaonice είπε...

@Αντώνη
Ναι είμαι πολύ τυχερή που έχω εσάς φίλους μου!!!
Το ξέρω και σας ευγνωμονώ!!!
:)))

Unknown είπε...

γιορτάζει η μαριάννα μας;
χρόνια πολλά και θαρρετά και με υγεία και με χαρά! και ποτέ πια πόρτες που λυγάνε, μόνο πόρτες να ανοίγουν μπρος σου!

tzonakos είπε...

Πανέμορφοι στίχοι.
Καλό μήνα Ανεμε.

Και ωραίο το πάρτι για τη Μαριάννα, μπορώ να ανάψω πουράκι πλιζ ;
Σβήσατε κεράκια η οχι ακόμα ;

marianaonice είπε...

@abttha μου
Βρήκες το πάρτυ μου κι εδώ;;
Σ' ευχαριστώ καλή μου για τις ευχές σου!!
Ναι ποτέ πια πόρτες που λυγάνε!
Μόνο φίλους που αγαπάνε!!
Νάσαι καλά!!

@Τζονάκο
Σ' άρεσε το πάρτυ;;
Νάναι καλά ο @Ανεμος!!
Γιατί εγώ τεμπέλιασα να σας καλέσω στο δικό μου @σπιτικό!
Όμως εσείς με βρήκατε και εκεί κι εδώ!!
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!
Τα κεράκια τα σβήσαμε και πολύ το χαρήκαμε!!!
Ήταν από τα ωραιότερα γενέθλια της ζωής μου!!
:))

Aνεμος είπε...

να σρε καλα παιδια αλλα εχω τυψεις γιατι γιορταζε και η ζουζου και δεν το ηξερα στειλτε κανα κρυφο μαιλ σε οποιον γιορταζει να του κανουμε εκπληξη,,,σκρουτζακο εσυ ακομα ψαχνω να βρω μαιλ σου και δεν το βρισκω στειλτο μου