Σελίδες

Σάββατο 11 Απριλίου 2009

θα γυρίσω,,και τότε θάμε χιλιάδες ...και τότε δεν θα μπορείτε να με σκοτώσεται..

Μας είπανε θνητούς για να τρομάξουμε...
Τι και εαν είμαστε θνητοί; όλοι κρύβουμε μια χούφτα αθανασίας στα χέρια μας.
ΓΙΑ......ΟΤΙ ΠΑΘΕΙ Ο ΘΟΔΩΡΑΣ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΕΧΕΙ ΔΙΑΝΕΜΗΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

ΠΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ,,..
θα γυρίσω,,και τότε θάμε χιλιάδες ...και τότε δεν θα μπορείτε να με σκοτώσεται..

Τη μέρα αυτή που διάλεξα
εδώ μπροστά σας να σταθώ
τραγούδια και μισόλογα στο
φως να καταθέσω,
πως πήρα τέτοια απόφαση
δεν ξέρω αν θ' αντέξω
η μέρα αυτή θυμίζει μακελειό.

Νοέμβρης ήταν η χρονιά και δω γινόταν του χαμού
εγώ ήμουν δεκαεννιά κι αυτή εβδομήντα τρία,
και να που ερωτεύτηκα κάποια χρονολογία
κι ο έρωτας κρατάει για καιρό.

Μα έχει ο καιρός γυρίσματα μεγάλωσε κι αυτή κι εγώ
μεγάλωσαν κι οι φίλοι μου εκεί γύρω στα σαράντα,
στα κόμματα γαντζώθηκαν και γω δεν ξέρω τι να πώ
και άλλοι στο σπιτάκι τους για πάντα

Η απόσταση μας έσωσε μα οι θύμησες πληγώνουνε
και λέμε σαν βρισκόμαστε τα ίδια και τα ίδια
μα νοιώθω σα μικρό παιδί που πάλι το μαλώσανε
και φεύγω σε μια άγονη Επαρχία

Κοιτάζω πάλι πίσω μου, δυο γιους απόκτησα κι εγώ,
δεκαεπτά Νοέμβρηδες μου βάρυναν την πλάτη,
σημαίες και γαρύφαλλα εμπόριο κι απάτη
και λόγοι επισήμων στο κενό.

Κρατάω το στόμα μου κλειστό,
τα χείλη μου ματώσανε,
κι αυτοί που μας προδώσανε
ανέραστοι να μείνουν.
Κουφάλες δεν ξοφλήσαμε,
αυτό έχω μόνο να τους πω,
τα όνειρα των εραστών δεν σβήνουν
αριστεροι του κώλου και εγω έχω φάει ξύλο...αλλα δεν βάζω ταμπέλες
θλιβομε ειλικρινά για τις κομματικές ταμπέλες ειδικά με το ΘΟΔΩΡΑ
που ειστε εσεις εδω στο βιντεο κυριοι??το 87??ουτε ενας??
με θυμαστε μαζι δεν φαγαμε ξύλο?
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ λυπαμε για ολους μας
ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΤΕ ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΘΟΔΩΡΑΣ ΓΕΝΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΙΑΜΕ ΜΠΥΡΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΕΧΤΕΣ ΕΙΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ
θοδωρα σε ευχαριστώ γιατί εσυ δίνεις δύναμη σε εμάς όχι εμείς σε εσένα
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ
Γιάννης Η. Κάκανο
Δημοσιογράφος μη επαγγελματίας

Μέλος της ΠΑ.Δ.Ε. Μ.Μ.Ε.

www.yanniskakanos.gr

ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

και την εφημερίδα

http://www.epikoinonia-arg.gr/html/content/view/6891/98/lang,el/



16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι δουλειά έχει η δολοφονία του Αλέξη, η επίθεση στην Κούνεβα και αυτός που κάνει απεργία;
Μου φαίνεται ότι μπερδεύτηκες φίλε.

Aνεμος είπε...

για βρές ένα κοινό σημείο κάτι σαν κουίζ??σκέψου περιμένω απάντηση

Aνεμος είπε...

και οι τρεις είανι ήρωες να μην παιδεύεσαι τσάμπα

Ανώνυμος είπε...

Ο Αλέξης δολοφονήθηκε, δεν έκανε ηρωϊκή πράξη. Η Κούνεβα είναι ηρωϊδα από τις αντιξοότητες που αντιμετώπισε.

Aνεμος είπε...

είσαι λάθος ..ο αλέξης αν και παιδι μεσοαστικής οικογένειας έκανε παρέα και υποστήριζε παιδια τησ εργατικής τάξης η κουνεβα όντως ηρωίδα ειδικά επειδη πολέμησε το σύστημα και μάλιστα μια ξένη..(αυτό δεν της συνχώρεσαν)και ο θόδωρας είναι ήρωας γιατίόλοι τον αμφησβητούν ναι ηταν επιχειρηματιας αλλα αυτοδημιουργητος απο εργάτης όσο τον αμφισβητούν οι αριστερόι που είχα απαιτ΄΄ησεις τόσο θα γίνετε ήρωας θα το δε'ις

mareld είπε...

Έχει ο καιρός γυρίσματα..
τα όνειρα των εραστών δεν σβήνουν..

Φιλιά και καλημέρα ψυχή μου!

Ektoras είπε...

Καλημέρα Αεκάρα έχω περάσειθ 2 φορές Πατησίων 70. Πρίν αποφασίσω να δημοσιεύσω τη συμπαράστασή μου. Έτσι για να βεβαιωθώ. Και με το που τον είδα μόνο, δε χρειάστηκε 2η σκέψη...
Πραγματικός καταπέλτης στο podcast. Όπως το είπες. Μπράβο σου που το ανέβασες

Ανώνυμος είπε...

Που ξέρεις εσύ τι υποστήριζε ένα αμούστακο παιδί και δεν το λέω με την έννοια της ασέβειας, αλλά το παιδί ήταν μικρό.

Η Κούνεβα είναι ηρωϊδα και συμφωνούμε.

Ο Θοδωρής τι έκανε που λες ότι έχει επιχείρηση; Όσοι έχουν επιχειρήσεις, πρέπει να τους δίνουν συγχαρητήρια τα κόμματα;

i-know.gr είπε...

Μια καλησπέρα και από μενα

Aνεμος είπε...

Ανώνυμος ο αλέξης κινητοπόίησε μια γενια μετά απο χρόνια για τον θόδωρα τα συμφεροντα που καταγγέλει επώνυμα τα ακους και θα τον είχαν καθαρίσει αν δεν ήταν το ίντερνετ

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήξερα ότι έχει τόση εξουσία και δύναμη το ιντερνετ, τουλάχιστον όχι στην Ελλάδα.
Τα συμφέροντα δεν θα πεθάνουν ποτέ, τα γεννάει το σύστημα.
Αν πιστεύετε ότι ο Θόδωρας θα κερδίσει το σύστημα είστε αφελείς.

Aνεμος είπε...

δεν ειπα οτι θα κερδισει το συστημα αν ηξερες οτι οταν κοιματε 100 παιδια τον βλεπουν στην καμερα αν τον πειράξη κάποοιος τότε καταλαβαίνεις
αν ειχες μιλισει εστω 5 λεπτά θα έβλεπες ότι αυτός δινει δυναμη σε εμας....και τέλος αν και ανώνυμοσ δεχομαστε αντιλογο επ ουδενί δεν εχω κλεισει τα σχόλια μου και ουτε με εχει βρίσει κανεις..σε ευχαριστώ για την αντίθετη άποψη αυτή ειναι η μορφή ελευθερίας των blog

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω πρόθεση να βρίσω κανέναν φίλε, γιατί το λες αυτό;
Δεν έχω μπλογκ και δεν έχω ανοίξει λογαρισμό, λέγομαι Γιάννος Πανάγος και μένω στην Αχαρνών και θα πάω στην Πατησίων.

Λες ότι δεν θα κερδίσει το σύστημα, όπως στο είπα κι εγώ.
Γιατί κάνει την απεργία τότε;
Θέλει να πεθάνει;
Με έχεις βάλει σε πολλές σκέψεις.

Aνεμος είπε...

ΦΊΛΕ ΜΟΥ TO ΊΔΙΟ ΕΙΠΑ μ αρέσει να λές διαφορετικά γιατί δεν τον έχεις γνωρίσει
δεν θέλουμε να πεθάνει όλοι του λέμε να φύγει απο εκεί αλλά είναι αποφασισμένος
ανθρωπιστικά ακόμα και το γρούπ που έπαιξε εχτές μουσικη του είπε να φύγει,.......έλος τι άλλο να πούμε για την ελλάδα του πολιτσμόυ και των ολυμπιακών που βλέπει ένα ΄ναθρωπο σαν το σκυλί δυο μ΄΄ηνες στην ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΕΛΕΟΣΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε πολιτισμός είναι η Θώδη και η Πεζαντάκου και τους ολυμπιακούς θα τους χρωστάμε για πολλά χρόνια. Είμαστε μία κοινωνία σε ώρα μηδέν που δεν καταλαβαίνει τι της γίνεται και ο φίλος σου θα πεθάνει για όλα αυτά;
Καλό Πάσχα φίλε, δεν ασχολούμαι άλλο.

Aνεμος είπε...

καλό πάσχα με τις λαμπάδες της ανάστασης να περνάνε δίπλα του και μετά να πάνε για μαγειρίτσα καλό πάσχα σε όλους μας
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ