Σελίδες

Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

ΤΑ ΛΑΣΠΟΛΟΥΤΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ........

http://infopress-gr.blogspot.com/2009/04/21.html

21η Απριλίου... αλλά Θεόδωρος Τενέζος

ΜΑΡΙΑΝΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΑΝΤΡΙΚΙΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙς ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ
ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΔΙΩΡΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ
ΑΝ ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗΣΕΣ ΜΕ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ BLOGER
ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΝΗΡΟΥΛΗ .......ΚΑΓΚΟΥΡΟ..
ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΑ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ ??
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΟ BLOG
http://marianaonice.blogspot.com/2009/04/blog-post_16.html
παιδια μιλαμε για παρακρατος
ειναι τα παπαγαλακια αυστραλια γιατι εκει ειναι αλλο το καθεστως
και ο συνδεσμος του ινφο ειναι η μαριανα
προσέξτε τώρα παρακράτος
όποιος διαφωνεί λένε οτι τους απειλούν έτσι ώστε αν πάνε δικαστήριο να ισχυριστούν οτιτους απείλησανΜαριάννα και ινφο λένε τα ίδια
έχω απειλήσει κανένα άλλο 2 χρόνια τωρα ας το πει??
βαθύ παρακράτος που λέει και ο Θόδωρος
έτσι βρίζουν ασυστόλως άλλα αν τους ενοχλήσεις σου λένε μας απείλησες να είναι κατοχυρωμένοι
ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΜΠΙΚΑΚΗΣ
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΦΕΡΘΗΚΕΣ ΑΝΤΡΙΚΙΑ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ
ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ
ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑ
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΑΣΕ ΔΕ ...ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΟΝΤΡΑ??
ΝΟΜΙΖΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΡΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΡΗΤΟ ΣΟΥ ΚΑΓΚΟΥΡΩ//// ΙΣΧΥΕΙ??
ΑΠΛΑ ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ\
AN ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΟΝΤΡΑ ΕΔΩ ΕΙΜΕ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ
ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΣΤΑ ΕΙΠΑΝ ΚΑΛΑ
ΑΣΕ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΑ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΕΜΕΝΑ

Η ΚΡΙΣΗ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ

Τάδε έφη το φασιστόμουτρο και τιμωρός ο Ανεμος.

ο αγράμματος, άξεστος και αστοιχείωτος ο Ανεμος της ζήτησε να αλλάξει δύο λέξεις τη στιγμή που Ελληνικό Δικαστήριο αθώωσε τον Κωνσταντίνο Πλεύρη για ολόκληρο το φασιστικό βιβλίο του.
ΔΗΛΑΔΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΑΘΩΩΘΗΚΕ Ο ΠΛΕΥΡΗΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΛΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ
ΧΑΧΑΧΑΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΛΟΓΙΚΗ
Ποιό είναι αυτό το ανδρείκελο που στοχοποιεί και απειλεί ανθρώπους επειδή δεν συμφωνούν με τον απατεώνα φίλο του;

Άνθρωποι σαν κι αυτό το φασιστόμουτρο, είναι αυτοί που βάζουν την επισήμασνη στα blogs Ιχνος Dr Seeng PRESSMME που μιλήσαμε στο παρελθόν.???????
εδω και αν εχω κανει αγωνα
να ενα αρθρο

http://anemos5.blogspot.com/2009/02/blog-post_6555.html
ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΛΗΓΜΕΝΟ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ
Να εισηγηθούμε να προσληφθεί αυτό το άξεστο φασιστόμουτρο από τον κ. Δένδια!!!
Θα είναι κρίμα να τους διαφύγουν οι φασιστικές ιδέες του αγράμματου.
Θα δημιουργήσει ειδικούς "τιμωρούς" και θα μας κανονίσει όλους!!!
Έτσι νομίζει ο φασίστας!!!
Αλλά δεν...

Κύριε Δένδια παρακαλούμε... πες μας... πως μπορεί να προφυλαχθεί ένας άνθρωπος από ένα σχιζοφρενή φασιστόμουτρο σαν κι αυτόν;
ΧΑΧΑΧΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΥΛΛΑΒΕΙ
Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ?
ΧΑΧΑΧΑΧ
Αυτός είναι ο
Θεόδωρος Τενέζος... ένας τραμπούκος που δεν αντέχει στον αντίλογο... επειδή δεν έχει λόγο...
ΠΑΡΕΠΙΠΤΩΝΤΟΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
ΑΧΧΑΧΑΧΑΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΛΕΞΙΚΟ


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΓΙΝΕΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 168 ΣΤΟ SYNC ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ
ΧΑΧΑΧ
ΕΙΔΕΣ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ BLOGER ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ??
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΗΡΩΑ ΕΝΑ ΚΟΑΛΑ ΤΑ ΣΥΜΠΑΘΩ ΣΥΝΕΧΙΣΕ

Η ΑΜΑΛΙΑ ΤΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΛΕΩ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ

ΤΑ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ
ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ ΟΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ..... ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΑΩ ΔΕΝ ΜΙΣΩ,,ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΑΓΑΠΗ
ΘΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΑΝΤΑ



Απεργός Πείνας Θεόδωρος Τενέζος, προχώρησε σήμερα μέσα από τό προσωπικό blog του, σέ μία ευθεία καταγγελία πού αφορά όλους τούς Ελληνες πολίτες . Αναδημοσιεύουμε την αποκαλυπτική ανάρτηση.

Σέ μία αποκαλυπτική ανάρτηση στό προσωπικό του blog προχώρησε ο Απεργός Πείνας, θέτωντας ,δημόσια ,υπέυθυνα και επώνυμα, κρίσιμα ερωτήματα πρός κάθε κατεύθυνση.Σέ αναμονή τών σχετικών απαντήσεων, τήν αναδημοσιεύουμε .


ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΔΩ

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ;

324 ημέρες διάρκεια είχε Απεργία Πείνας στήν Τουρκία.

ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Στα μονοπάτια του καημού
στη γέφυρα του στεναγμού
μ' έκαν' η μάνα μου
Μια φθινοπωρινή βραδιά,
ζωή την κρύα σου καρδιά
είδαν τα μάτια μου

Με κουδουνίστρες πλαστικές
όμορφες και χρωματιστές
με νανουρίζανε
Και τα ματάκια τα μικρά
είδαν του κόσμου τ' αγαθά
και συμφωνήσανε

Ήταν το γάλα μου πικρό
και το νεράκι μου γλυφό
που με μεγάλωνε
Κι απέναντι στη κούνια μου,
η μοίρα η κακούργα μου
και με καμάρωνε

Ήταν το κλάμα μου μουντό
σαν κάτι να 'θελα να πω,
μα δεν με νιώσανε
Μια λυπημένη αναπνοή
για την πουτάνα τη ζωή
που μου χρεώσανε

Έτσι ξεκίνησα λοιπόν, έτσι ξεκίνησα,
δεν με ρωτήσανε ζωή, μα σε συνήθισα
Σαν πληγωμένο αετόπουλο στο χώμα,
ψάχνω τη δύναμη να κρατηθώ ακόμα

Έτσι ξεκίνησα λοιπόν, έτσι ξεκίνησα,
άλλα μου δείξανε και άλλα εγώ αντίκρισα
Θεέ μου κι ας ήξερα ποια μέρα θα πεθάνω
και του θανάτου μου γενέθλια να κάνω

Πάνω σε λάσπες και καρφιά
στ' άδικου κόσμου τη φωτιά πρωτοπερπάτησα
Ισορροπία σταθερή
για να προλάβω τη ζωή,
όμως την πάτησα

Μονό το "α" και το "χ"
στη σχολική μου εποχή
πρωτοσυλλάβισα
Γι αυτό το "αχ" και το "γιατί"
όπου βρεθώ μ' ακολουθεί
κι ας τριαντάρισα

Έτσι περνούσε ο καιρός
και γω στο δρόμο μου σκυφτός
έκανα όνειρα
Έτυχε να 'μαι απ' αυτούς
που κολυμπάνε στους αφρούς
και στα λασπόνερα

Στάζει το αίμα της ψυχής,
σαν τις σταγόνες της βροχής
όμως ποιος νοιάζεται
Και την αόρατη πληγή
που μέσα μου αιμορραγεί
ποιος την μοιράζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια: