Σελίδες

Τρίτη 7 Απριλίου 2009

54 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΠΕΙΝΑΣ.ΕΝΑΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΜΑΣ

η φωτογραφία τόσο κυνική αλλά τόσο ρεαλιστική να την βλέπουμε όλοι μας όταν ξυπνάμε..
ευχαριστούμε το συγκρότημα magic de spell και τη συμπαράσταση άσχετα αν δεν προλαβαινουν να δωσουν συναυλία για τον θεόδωρα...λόγω χρόνου και της σχετικής άδειας που χρειάζετε
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥΣ

Δώδεκα μέρες πρίν από τό Πάσχα, ένας Έλληνας Πολίτης πού εδώ καί δύο σχεδόν μήνες καταγγέλει τή σαπίλα πού τρώει τά σωθικά της Ελλάδας,αφήνεται να πεθαίνει σαν σκυλί στό κέντρο της Αθήνας.Θυσία στό λάκο των λεόντων των μεγάλων συμφερόντων.Ντροπή για τόν πολιτισμό αυτής της χώρας.Ας ετοιμαστούμε να γιορτάσουμε με ήσυχες τίς συνειδήσεις μας τη μεγάλη γιορτή...πολιτικοί και λαός.

ΚΑΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΝΑ ΗΤΑΝ...
ΠΕΤΑΜΕΝΟΣ ΣΑΝ ΣΚΥΛΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΗΣΙΩΝ....
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ !
συγχαρητήρια σέ όλους μας
η Μαριάννα έγραψε ...http://marianaonice.blogspot.com/

Ό,τι και να τον ανάγκασε, όποιος και να είναι, ό,τι κι αν έκανε, ό,τι κι αν έπαθε, τόσες μέρες εκεί, εγώ λυπάμαι...

Λυπάμαι κατάβαθα που το κράτος είναι ανύπαρκτο να λυτρώσει αυτόν ή έστω και εμάς από το βασανιστήριό του...
Αν είναι απατεώνας ας τον ελέγξει κι ας τον μαζέψει, αν όμως είναι θύμα των εγκληματιών με το λευκό κολλάρο, τότε ας μαζέψει κάποιος αυτούς!!
http://www.stopcartel.gr
και στο facebook
http://www.facebook.com/group.php?gid=60767708148

Δεν είμαστε πολιτικοί.

Δεν είμαστε επαναστάτες.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΡΙΣΚΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ ΚΑΙ
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,

Είμαστε μια χούφτα και όμως πολεμάμε.

.σταθείτε δίπλα μας.

Εμένα οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά
Που κάνουν τραμπάλα στις ταράτσες ετοιμόρροπων σπιτιών
Εξάρχεια, Πατήσια, Μεταξουργείο, Μετς
Κάνουν ό,τι λάχει
Πλασιέ τσελεμεντέδων κι εγκυκλοπαιδειών
Φτιάχνουν δρόμους κι ενώνουν ερήμους
Διερμηνείς σε καμπαρέ της Ζήνωνος
Επαγγελματίες επαναστάτες
Παλιά τους στρίμωξαν και τα κατέβασαν
Τώρα παίρνουν χάπια και οινόπνευμα να κοιμηθούν
Αλλά βλέπουν όνειρα και δεν κοιμούνται

Εμένα οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά
Εμένα οι φίλες μου είναι σύρματα τεντωμένα
Το τηλέφωνο...
Σπασμένα γυαλιά...
Το ασθενοφόρο...
Κανείς..
Κάνουν ό,τι λάχει
Όλο ταξιδεύουν οι φίλοι μου
Γιατί δεν τους αφήσατε σπιθαμή για σπιθαμή
Οι φίλοι μου ζωγραφίζουν με μαύρο χρώμα
Γιατί τους ρημάξατε το κόκκινο
Γράφουν σε συνθηματική γλώσσα
Γιατί η δική σας μόνο για γλύψιμο κάνει
Οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά
Και σύρματα
Στο λαιμό σας
Στα χέρια σας
Οι φίλοι μου...
Στίχοι: Κατερίνα Γώγου
Μουσική: Magic de Spell
ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΖΩΝΤΑΝΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ..
ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ
http://www.mogulus.com/stopcarteltvgr

Τενέζος Θεόδωρος

Email: tenezos@hotmail.com
Τηλ: 6982009287
ΤΕΛΟΣ ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ
ΜΑΤ και Δήμος ξήλωσαν τις σκηνές των εργαζομένων του Λαναρά
ΠΗΡΑΝ ΒΙΑΙΑ ΤΙΣ ΣΚΗΝΕΣ KAI TA ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ
ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΕ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΔΟΥΣ ΑΔΙΚΙΑ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ Ο ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΤΕΝΕΖΟΣ
http://www.tvxs.gr/v9051

11 σχόλια:

chronografos είπε...

@ Ο Ανθρωπος Θ.Τενεζος προσπαθει να αλαξει κατι,που ολοι εμεις δεν εχουμε το θαρρος να κανουμε!Μακαρι η ενεργεια του αυτη να σηκωσει απο τον καναπε τον λαο,και να στειλουμε ολα τα κουρασμενα παλικαρια σπιτι τους,για παρουμε πισω την κλεμενη μας ΖΩΗ!Θα σε παρακολουθω!Τα σεβη μου!Σωκρατης απο http://wwwchronografoscom.blogspot.com/

Aνεμος είπε...

χρονογράφε σε έχω και στο sync ώς vodka εκεί σε βάζω στους συμπαραστάτες

Perseus76 είπε...

κάτι μου λέει οτι πλέον πρέπει να βομβαρδίσουμε ξένα blogs και ξένα ειδησιογραφικά κανάλια όπως επίσης και διεθνής οργανισμούς.
Όταν κάποιος πεθαίνει ενώ άλλοι τον σπρώχνουν σα σκουπίδι κάτω από το χαλάκι, είναι πόλεμος στα μάτια όποιου αναγνωρίζει το άδικο.
Αναμένω σχόλιο για να οργανώσουμε κάποιο σχέδιο.
Δώστε διευθύνσεις.

Aνεμος είπε...

@The Wolf εόμε μέσα πρότεινε αν θέλεις και στα 14 000 άτομα υο face book η διεύθυνση στη σελίδα

Perseus76 είπε...

έχω πρόβλημα με το facebook...ιδεολογικό αλλά και πρακτικό.
είμαι "εξόριστος" σε νησί άγονης γραμμής και παλεύω μέσω ασύρματου internet σε GPRS δίκτυο με αποτέλεσμα οι ταχύτητές μου να είναι γύρω στα 22.
Δεν μου φορτώνει το F/B.
Ούτως ή άλλως, εσύ είσαι ο συνδετικός κρίκος για τον Θόδωρα.
Ανακοίνωσέ το εσύ κι εγώ όπως πιστεύω όλοι οι υπόλοιποι, θα αρχίσουμε να "πυροβολάμε".
(συγνώμη που σπαταλώ χρόνο και χώρο της ανάρτησής σου)

Aνεμος είπε...

@The Wolf να σε καλά θα το γράψω στα παιδιά 14 000 μέλοι εκέι και οι αθηναίοι που είναι να πάνε κοντάτου για 5 λεπτά??

Perseus76 είπε...

Ελήφθη Άνεμε.
όσο για τα παιδιά που είναι Αθήνα, γράψε τους να πηγαίνουν έστω και για ένα τσιγαράκι...όποτε μπορούν.
Όσο περνούν οι ώρες ο Θοδωρής θα χάνει δυνάμεις...μια αγκαλιά, μια κουβέντα κι ένα τσιγαράκι..να ξέρει πως δεν είναι μόνος του.
Όσο εμείς χρειαζόμαστε Ανθρώπους σαν τον Θόδωρα, άλλο τόσο μας χρειάζεται τώρα εκείνος.

Blogger είπε...

Παιδιά μακάρι να επιτευχθεί ο στόχος του ενάντια σε ΜΜΕ που σιωπούν και ένα ανύπακτο όργανο του κράτους να παραδεχτεί το λάθος..
Μπράβο άνεμε, φίλε μπλογκερ που βοηθάς περισσότερο από όλους για τον ΘΕόδωρα... Φίλε Θεόδωρα, το μπλογκ μου και εγώ από την πρώτη μέρα που αρχισες είμαστε μαζί σου...

Φιλικά,
ΣΠύρος Τ.
http://spyros-tagas.blogspot.com

marianaonice είπε...

Οι στίχοι της Κατερίνας Γώγου μαχαίρι στην καρδιά μας!

Perseus76 είπε...

Άνεμε κοίτα την τελευταία μου δημοσιευση :

http://greek-wolf.blogspot.com/2009/04/urgent-message-to-all-fellow-bloggers.html

Εγώ ήδη στέλνω το link μου σε ξένους bloggers από blogspot.

Aν δε σας κάνει το κείμενο, αλλάξτε το, ή βάλτε άλλη φωτό ή φτιάξτε κάτι δικό σας...αυτή είναι απλά μια ιδέα.

Στείλτε "στους εκτός Ελλάδας" κάτι όμως...να γεμίσουν τα mail των δημοσιογράφων μπας και ξυπνήσουν.

Aνεμος είπε...

@The Wolf ok αυριο θα το κάνουμε να ξέρεις cnn τον έχει βάλει