Σελίδες

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ

Έστειλα κάποια εμαιλ να δούμε από περιέργεια την εκπομπή του Κώστα Μπαξεβάνη που είχε αφιέρωμα στους blogers. Για την γνώμη μου έγραψα στο προηγούμενο ποστ Μέχρι εδώ καλά Απλά είπα να δούμε κάποια εκπομπή ενός σοβαρού ρεπόρτερ και να πούμε την γνώμη μας Από αυτό μέχρι αυτό που έγραψε εν ας συνάδελφος που τον έχω σε εκτίμηση θέλω την γνώμη σας ΕΓΡΑΨΕ
http://taxalia.blogspot.com/2009/02/bloggers_4977.html

Οι bloggers δεν είναι αξιοπερίεργα όντα, για τα οποία γυρίζει ντοκιμαντέρ η τηλεόραση. Συνέλθετε! το μήνυμα που μας έστειλε ο anemos5.blogspot.com ΤΑ blogs δεν είναι παρακολούθημα της τηλεόρασης.
Ο σοβαρός blogger δεν κολακεύεται επειδή .."είπε για αυτόν η τηλεόραση" !
Αγαπητέ για εμένα δεν είπε τίποτα ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΕΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΟΥΝ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ μην τα δαιμονοποιούμε όλα μην κατηγορούμε τα ΜΜΕ για προκατάληψη όταν έχουμε εμείς προκατάληψη προς αυτά ..απλά μια εκπομπή ήταν δεν καταλαβαίνω ή μας έπιασε και εμάς αλαζονεία δεν θα το σχολίαζα αλλά όπως το έγραψες είναι σαν να απευθύνεσαι σε εμένα τέλος πάντων την γνώμη μου για την εκπομπή την έγραψα στο προηγούμενο να είστε καλά

2 σχόλια:

Ζησης είπε...

Δεν μπορούμε να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι όλους τους δημοσιογράφους
της τηλεόρασης.
Παράδειγμα ο Κούλογλου.

eirini είπε...

Δεν κατάλαβα γιατί το έκανε τόσο θέμα ο συν-blogger!
Συμφωνώ μαζί σου... δεν βρίσκω καμιά τραγική κατάσταση!