Σελίδες

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΧΝΑΜΕ





Ο ΗΡΩΑΣ ΜΑΣ BLOGER http://gazatoday.blogspot.com/ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΖΑ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ.......ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ
Η μητέρα μου, σύζυγός μου, και τρεις κόρες μου ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΑΣΠΡΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ......όταν προσπάθησαν να αφήσουν το σπίτι..Είδαμε δύο από τους στρατιώτες και τους είπαμε πώς θελήσαμε να φύγουμε. Περιμέναμε την απάντησή τους αλλά ΔΕΝ μας δόθηκε η καμία απάντηση .Κατόπιν, στην έκπληξή μας, ένας τρίτος στρατιώτης προέκυψε και άνοιξε πυρ στα παιδιά ΕΠΤΑ ΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΒΛΕΠΑ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΤΡΕΞΑ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΜΑΙ ΩΡΑ ΑΙΜΟΡΑΓΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΧΩΜΑ
ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ
Οι στρατιώτες έτρωγαν τσιπ και σοκολάτα, και χαμογελούσαν που σκότωσαν τις κόρες μου.
Γαμημενοι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΣΥΧΑΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΕ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πόσο μίσος ακόμα θέλουν να επιφέρουν με αυτά που κάνουν; Ξεκλήρισαν μπροστά στα μάτια του την οικογένειά του και μετά μιλάνε για βομβιστές; Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα έκανα αν ήμουν στη θέση του. Ποιά συγχώρεση; Θεέ μου συγχώρα με μα Χάνιμπαλ θα γινόμουν να τους έτρωγα ζωντανούς τους μπάσταρδους

Aνεμος είπε...

@Εκτορα τα ίδια συναισθήματα θα γινόμουν και εγώ βομβιστής