Σελίδες

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

ΠΗΡΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΟΥΑΟΥ


ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΗΡΑ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΟΥ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ...ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ??
ΟΚ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΕΙΛΙΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ
ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ BLOGER ΤΑΡΖΑΝ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΗΣΕ ΤΗΝ CAYEN ΜΕ ΤΑ 15 ΔΙΣ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΑΣ ΠΑΡΕΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ??
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

2 σχόλια:

neni είπε...

Ανεμάκο δίκαιο έχεις,αν σκεφτείς ότι ο καθένας μας το δίνει σε 8 άτομα ακόμη πως να μην το έχουν όλοι;
Καλό ξημέρωμα,καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου καλέ μου Άλκη-Άνεμε...τα θερμά μου συγχαρητήρια για το..βραβείο σου...ωραίο!...όμορφο είναι είδα τη φωτό του!!....εμ, βέβαια εσένα σου αξίζει όχι ένα αλλά χιλιάδες βραβεία καλέ μου...χίιιχχιχχχι!...και αυτό ΔΕΝ είναι καν ειρωνία....είναι η αλήθεια υπόψιν ε;;;...και σε σένα και στο μπλόγκ σου....όσο για τον Ταρζάν,ε, νομίζω ότι εάν υπήρχε βραβείο που να δίνεται στον μεγαλύτερο ψέυτη,διεφθαρμένο,απατεώνα,διαπλεκόμενο,ή στη μεγαλύτερη κατίνα της τιβί τότε θα το παιρνα σίγουρα αυτός και πολλοί άλλοι βέβαια..... κρίμα..με κάνει να λυπάμαι ιδιαίτερα αυτή του η στάση και συμπεριφορά...επειδή κάποτε τον είχα συμπαθήσει λίιιγο και είχα πιστέψει ότι αυτός τουλάχιστον θα ξεχώριζε και θα έκανε τη διαφορά στον κόσμο της δημοσιογραφίας..όπως προσπαθούσε να μας πείσει αρχικά...όμως όχι.. και αυτός τα ίδια είναι και χειρότερα νομίζω από τους άλλους.....πολύ κρίμα.....φιλάκια..