Σελίδες

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

ΖΗΤΩ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΧΡΟΝΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ?
ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΡΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΚΑΛΥΠΤΟΥΝ
ΑΣ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥΣ
ΝΑΙ ΑΝΤΕΞΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΜΕ ΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΖΗΤΑΓΑΜΕ ΕΙΡΗΝΗ ΣΑΝ ΕΥΧΗ ΟΙ ΑΦΕΛΕΙΣ
ΝΑΙ ΑΝΤΕΞΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΤΡΕΣ ΑΥΡΙΟ ΑΠΟ ΟΡΓΗ
ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΕΙ ΠΕΤΡΕΣ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΓΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΑΝ
ΝΑΙ ΑΝΤΕΞΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ
ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΝΤΑ??
ΑΝΤΕΞΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΛΑΣΗ ΟΤΑΝ ΠΑΩ
ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ?ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ??
ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΒΟΥΔΑΣ ΟΥΤΕ ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΥΤΕ ΑΛΑΧ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΑ ΕΚΛΑΙΓΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

9 σχόλια:

VAD είπε...

Βάλε και τη σιωπή των αραβικών καθεστώτων,Αιγυπτος ,Σαουδική Αραβία,τσιράκια των αμερικάνων,ο Καντάφι ξεδοντιασμένος,κουβεντα κανείς!Και τα αραβικά καθεστωτα θέλουν να ξεμπερδεύουν με τους Παλαιστίνιους,δεν είναι Αραβες!Επιπλέον οι διαμάχες σουνιτών -σιιτών εμποδίζουν την ενότητα των Αράβων.Η παλαιστίνη τέλειωσε ,φίλε μου,ούτε καν για προοπτική κράτους δε συζητάμε πια,σειρά έχει η Κύπρος,δυο κράτη ξεχωριστα,έτσι θα επιβληθεί στη Μέση Ανατολή η Pax IsraelAmericana.
Nα μου το θυμηθείς...

AATON είπε...

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ...όχι, έχω όντως πεισθεί πως, δεν υπάρχει Θεός..

EVISSA είπε...

ΆΝΕΜΕ
σου απάντησα θετικά στην τιμητική σου πρόταση και σίγουρα όχι για την προβολή. Ως ελάχιστη συμβολή . καλημέρα κατ΄ανάγκη και επίφαση για εμας τους δήθεν ασφαλείς στη θαλπωρή των στολισμένων ακόμα σπιτιών μας.

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου Άλκη μου...τι να πώ..από την ώρα που άρχισε αυτό το βιολάκι και τα βλέπω και γώ στη τιβί (όσα δείχνουν οι ηλίθιοι δημοσιο-κάφροι που λέει και ο Λαπλάς μας...έχω φρίξει..πραγματικά...έχω απιυδίσει και το μόνο που μπορώ να πώ είναι μιά φράση που είπε χτές το μεσημέρι ο πατέρας μου όταν έβλεπε τιβι και έβλεπε όλα αυτά τα χάλια στη Γάζα...'άρε π....στη Μπούς!τώρα φέυγει,ξεψυχάει και κοιτάει να κάνει τα χειρότερα εγκληματά του τα πιό φρικτά'....και όσο αθυρόστομο και αν ακούγεται αυτό νομίζω έχει δίκιο αυτή η φράση...άι σιχτίρ πιά...πόσο ζώα θα γίνουμε ακόμη;;δε φτάνει ως εδώ;;;πόοοοσο ακόμη αίμα αθώων θα χύσουμε και θα πιούμε;;;...έλεος πιά...έλεος....

Σταλαγματιά είπε...

Η ανθρωπότητα …..
Μοιάζει με ένα τεράστιο τέρας που καταπίνει ότι βρίσκει στο πέρασμα του….

Θα σου πω μόνο πως είμαι πολύ θυμωμένη….μα τι ωφελεί …δεν βοηθά

eirini είπε...

Οργή και θυμός...
Άνεμε λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να βλέπω αυτό το βίντεο μέχρι το τέλος, ο πόνος είναι ανείπωτος για όλους αυτούς τους ανθρώπους.
Πραγματικά εξοργίζομαι!!!! Πόσο παιδικό αίμα ακόμα πρέπει να χυθεί για το χρήμα και τα συμφέροντα;;;;;
ΕΛΕΟΣ!!!

Aνεμος είπε...

@VaD και κρίμα αυτά που λές είναι η αλήθεια φίλε μου δυστυχώς

Aνεμος είπε...

@Αθανασία έχεις δίκιο ο μπούς έστειλε διακοπές στην χαβάη τον ομπάμα τον άφησε απληροφόρητο ,τον έκθεσε και ολοκλήρωσε το έγκλήμα του

Aνεμος είπε...

@Anastasia @eirini @AATON όλοι είμαστε θυμωμένοι,@EVISSA να είσαι καλά αλλά αντιδρούμε με το βίντεο μας και το μπουκοτάζ με ότι όπλα μας έχουν απομείνει