Σελίδες

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Ξεblogάρισμα


ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΞΕΡΑΤΕ ΤΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΟΙΩΘΩ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ

2ήμερο από το xeblogarisma στην αγορά της κυψέλης.

13 & 14 Δεκέμβρη θα οργανώσουμε τις εκδηλώσεις μας στο χώρο της κλειστής αγοράς τής Κυψέλης.
τα έσοδα θα πάνε για τα φυλακισμένα παιδιά και τις μαμάδες τους
http://xeblogarisma.blogspot.com/

Ξεblogάρισμα

KAI ENA ΔΩΡΟ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΡΟΛΟΓΑΚΙ ΣΤΑ BLOG SAS
O KΩΔΙΚΟΣ STO http://www.blogspace.gr/forum/?topic=386.0
και για να βάλετε χιόνια στο b;og σας μπειτε να παρετε τον κωδικ'ο στο http://www.sermac.gr/2007/12/snow-effect.html

10 σχόλια:

xaroylita είπε...

Kαλημέρα, Ανεμάκο.. Μύρισε Χριστούγεννα.. Την έχω την πρόσκληση.. Θα βρεθούμε εκεί.. Σίγουρα. Να είστε όλοι εκεί...

Αξίζει αυτή η προσπάθεια,τον χρόνο όλων μας... για τους ανθρώπους αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη.. Την αγκαλιά μας..

Φιλιά.

neni είπε...

Καλημέρα φίλε.Χιονίζει;
Τέλεια.

jk in your life είπε...

KAΗΜΕΡΑ.ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Φωτεινή S είπε...

Γιατί εγώ δεν βλέπω χιόνι?

gatodiakritikos είπε...

Αντε καλο μηνα και να μαστε καλα! Ωραιο το χιονι και το ρολογακι. Να σαι καλα!!!

Maria Tzirita είπε...

Θα λείπω στην Κύπρο όπως έχω πει και λυπάμαι πολύ γι αυτή τη συγκυρία, ήθελα πολύ να ήμουν εκεί. Λόγια δεν υπάρχουν να περιγράψουν το έργο που έμπρακτα προσφέρουν αυτά τα παιδιά. Ευχαριστούμε για τα δωράκια, να'σαι καλά, καλό μήνα και καλές γιορτές!

Aνεμος είπε...

@Maria Tzirita ;έχεις την αγάπη τους και το ξέρεις να είσαι πάντα καλά

panikos kai fovera είπε...

βλεπω χιονακια στο blog σου !!!
και ωραίο ρολογάκι !!!
με γεια !!!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Έχω και εγώ μερικά καλούδια στον κήπο. Καλές γιορτές θα τα πούμε στην αγορά.

? είπε...

καλημέρα! ωραίο χιόνι