Υπάρχει κίνδυνος δημιουργίας ενός απάρτχάιντ; Ναι! Μάλιστα δεν υπάρχει απλά κίνδυνος, έχει ήδη μοιραία δημιουργηθεί (με την έννοια του γκέτο, τον φυλετικών συγκρούσεων, και –δεν θα αργήσουν–, των λουτρών αίματος). Μια κοινωνία σε πλήρη αποσύνθεση είναι προφανώς πολύ λιγότερο ικανή να δεχθεί, χωρίς ανυπόφορο άγχος, ένα μεγάλο αριθμό μεταναστών από ότι μια συνεκτική και ευημερούσα κοινωνία.
Είναι όμως εύκολα κατανοητό γιατί οι πολιτικοί κάθε απόχρωσης προσπαθούν να μειώσουν την σημασία του "μεταναστευτικού προβλήματος". Όλα αυτά τα οποία επιθυμούν να διατηρήσουν, τους απαγορεύουν να αναφερθούν στο πρόβλημα άμεσα, στην πραγματική του διάσταση. Ορισμένοι υποκρίνονται πως πιστεύουν πως είναι απλά θέμα να εξαπλωθεί η "αντι-ρατσιστική καλή θέληση", ενώ άλλοι ότι χρειάζεται να αναγνωρίσουμε το «μετριοπαθές» δικαίωμα στην "δίκαιη ξενοφοβία". Όλοι συμφωνούν στην αντιμετώπιση του θέματος σαν να επρόκειτο για το πλέον σοβαρό από τα κοινωνικά μας προβλήματα -αν όχι το μόνο- ενόσω υπάρχουν τόσα και τόσα τρομακτικά προβλήματα τα οποία αυτή η κοινωνία δεν θα καταφέρει να λύσει.
Το γκέτο του καινούργιου θεαματικού απαρτχάιντ (όχι η τοπική, φολκλορική εκδοχή του στην Νότια Αφρική) είναι ήδη εδώ, στην σημερινή Ελλάδα: η πλειοψηφία του πληθυσμού είναι δέσμια, πράγμα που την σοκάρει. Αυτό δεν θα άλλαζε ακόμη και αν δεν υπήρχε ούτε ένας μετανάστης. Ποιός αποφάσισε να ενισχύσει το αίσχος της αστυφιλίας και της εξαμβλωματικής επέκτασης της Αττικής;
Πόσοι ξένοι ζουν πραγματικά στην Ελλάδα; (και όχι με βάση το νομικό καθεστώς τους, το χρώμα τους, ή τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους). Μάλλον θα ήταν καλύτερα να ρωτήσουμε: πόσοι Έλληνες έχουν απομείνει, και που βρίσκονται; (Και τι άραγε χαρακτηρίζει έναν Έλληνα σήμερα;). Γνωρίζουμε ότι το ποσοστό των γεννήσεων μειώνεται. Αποτελεί μήπως έκπληξη;
Οι Έλληνες δεν ανέχονται πλέον τα ίδια τους τα παιδιά. Τα στέλνουν στο σχολείο από τα τρία τους χρόνια, και μέχρι τουλάχιστον τα 18, για να μάθουν αγραμματοσύνη. Όσο για πριν την ηλικία των τριών ετών, ολοένα και περισσότεροι τα βρίσκουν "ανυπόφορα" και τα αντιμετωπίζουν λίγο ή πολύ βίαια. Ούτε οι κατοικίες, ούτε οι δρόμοι είναι κατάλληλοι για παιδιά πλέον. Από την άλλη, η αντισύλληψη είναι ευρύτατα διαδεδομένη και η έκτρωση νόμιμη. Σχεδόν όλα τα παιδιά στην Ελλάδα σήμερα προέκυψαν μετά από απόφαση των γονιών τους. Αλλά όχι ελεύθερη. Ο ψηφοφόρος-καταναλωτής δεν ξέρει τι πραγματικά θέλει. "Επιλέγει" κάτι το οποίο δεν του αρέσει. Η διανοητική του συγκρότηση δεν του επιτρέπει πλέον να θυμάται πως κάποτε θέλησε κάτι όταν βρεθεί απογοητευμένος από το απόκτημά του.
Στα πλαίσια του θεάματος, μια ταξική κοινωνία επιχείρησε συστηματικά να εξαφανίσει την ιστορία. Σήμερα, υποκρίνεται πως λυπάται για το αποτέλεσμα της παρουσίας τόσων μεταναστών, επειδή η Ελλάδα "χάνεται"! Είναι για γέλια. Η Ελλάδα χάνεται για πολύ διαφορετικούς λόγους, και μάλιστα ταχύτατα, σχεδόν σε κάθε τομέα.
Οι μετανάστες έχουν κάθε δικαίωμα να ζήσουν στην Ελλάδα. Αποτελούν εκπροσώπους της αποστέρησης, η οποία είναι σαν στο σπίτι της στην Ελλάδα, τόσο διαδεδομένη που καταντά σχεδόν ολική. Οι μετανάστες απώλεσαν την χώρα και τον πολιτισμό τους, και όπως γνωρίζουμε, δεν κατόρθωσαν να βρουν άλλον. Οι Έλληνες είναι στην ίδια κατάσταση, ελάχιστα μονάχα πιο συγκαλυμμένα.
Με την ισοπέδωση ολόκληρου του πλανήτη στην αθλιότητα του νέου περιβάλλοντος, και με την λαθεμένη πρόσληψη κάθε θέματος, οι Έλληνες, οι οποίοι τα δέχθηκαν όλα αυτά αδιαμαρτύρητα, δεν έχουν το δικαίωμα να πουν πως έπαψαν να νιώθουν πλέον σαν στο σπίτι τους εξαιτίας των μεταναστών. Σίγουρα, έχουν κάθε λόγο να μην νιώθουν σαν στο σπίτι τους. Αλλά αυτό συμβαίνει επειδή όλοι κατάντησαν μετανάστες στον απαίσιο νέο κόσμο της αλλοτρίωσης.
Θα υπάρξουν άνθρωποι που θα ζούνε στην επιφάνεια της Γης, ακόμη και σε αυτό το μέρος, όταν η Ελλάδα θα έχει πλέον εξαφανιστεί. Το μείγμα των εθνικοτήτων που θα κυριαρχήσει είναι δύσκολο να το προβλέψει κανείς, όπως άλλωστε και τον πολιτισμό τους ή ακόμη και τις γλώσσες τους.
Ορισμένοι προτείνουν ως κριτήριο την "ευχέρεια στα ελληνικά". Είναι για γέλια. Μήπως οι σημερινοί έλληνες μιλάνε ελληνικά; Είναι μήπως ελληνικά η γλώσσα που μιλούν οι σημερινοί εγγράμματοι, ο Σημίτης ("Είναι μακέτο αυτό το έργο;"), ο Γιωργάκης ("Κάλλιο πέντε και στο χέρι παρά περίμενε και καρτέρει") ή η Θεοδώρα Τζάκρη; Δεν οδεύουμε ολοφάνερα προς την απώλεια κάθε ικανότητας ορθού συλλογισμού και χρήσης της γλώσσας με σαφήνεια, ακόμη και χωρίς να λάβουμε υπόψιν μας τους μετανάστες;
είμαστε αποικιοκρατούμενοι οι οποίοι δεν κατάφεραν να εξεγερθούν, είμαστε οι yes-men του θεάματος και της αλλοτρίωσης.
Σε τι πιστεύουμε, ή μάλλον, σε τι υποκρινόμαστε ακόμα πως πιστεύουμε
από τον Γκυ Ντεμπόρ
2 σχόλια:
Οι μετανάστες είναι ένας λόγος για να υπάρχουν πολιτικά οι Ψωμιάδιδες και οι Παπαθεμελίδες και να αισθάνονται ξεχωριστοί ένα τσούρμο ηλίθιων. Ο σύγχρονος «Έλληνας» της ανύπαρκτης πολιτιστικής δραστηριότητας, του πολιτισμού αρνί το πάσχα, χοιρινό τα χριστούγεννα, του κεμετζέ και του κλαρίνου, της μαγκιάς της πλάκας και των βατοπαιδίων, δεν έχει την εγκεφαλική ποιότητα και γνώση για να δεχθεί τον μετανάστη σαν ένα άλλο εργαζόμενο στο τόπο. ¨Όμως τον Γεωργιανό φουκαρά, τον Τσετσένο, τον Καυκάσιο, τον Ρώσο μαφιόζο, τους βαπτίζει πόντιους και «Έλληνες» για να τους χρησιμοποιεί σαν στρατό κατοχής στη Θεσσαλονίκη και αλλού.
Εν πολλοίς συμφωνώ μαζί σου.
Μόνο μια, αν μου επιτρέπεις, παρατήρηση-διόρθωση.
Δεν κάνουμε πλέον παιδιά όχι γιατί δεν τα θέλουμε, όχι γιατί δεν τα αγαπάμε, ή γιατί θα μας σταθούν εμπόδιο σε κάτι, αλλά γιατί δεν θέλουμε να τα μεγαλώσουμε σε μια τέτοια κοινωνία. Σε ποιό υγιές περιβάλλον να μεγαλώσουν;
Η κοινωνία μας είναι προβληματική, κακά τα ψέματα, ζούμε την εξαθλίωση.
Δημοσίευση σχολίου