Σελίδες

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

ΚΑΛΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΦΙΜΩΣΕΤΕ??


ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΕΔΩ ΑΝΑΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΟΥΠΙ http://anemos.yupiblogs.gr/

ΑΠΟ ΤΟ www.yupi.gr ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ ΜΑΙΛ
ενημερωθήκαμε από το νομικό τμήμα της εταιρίας πως μέρος της ύλης που
ανεβάζετε στο blog σας παραβιάζει τους όρους χρήσης των Yupi Blogs. Ως εταιρία
είμαστε εκτεθειμένοι απέναντι σε οποιονδήποτε τρίτο, όταν για δημόσια πρόσωπα
χρησιμοποιούνται χαρακτηρισμοί που μπορεί να θεωρηθούν συκοφαντικοί. Θα θέλαμε
να σας επιστήσουμε την προσοχή, ώστε να αφαιρέσετε το επίμαχο περιεχόμενο, και
να αποφύγετε να ανεβάζετε παρόμοιο υλικό στο μέλλον.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΜΑΧΟ ΑΡΘΡΟ ΕΞΑΛΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ BLOG MOY
ΘΕΩΡΏΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΦΙΜΩΣΗΣ ΤΟΥ BLOG
TO ΠΑΡΟΝ BLOG ΑΝΑΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟ blogspot ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΕΔΩ BLOG ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΣΒΑΛΕ ΠΟΙΟΝ/??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΑΣ
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΘΙΞΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΒΛΗΘΗΚΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ ΠΑΣΟΚ(ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ)ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ)ΚΑΡΑΜΑΝΛΗς
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
to blog ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ ΑΥΡΙΟ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΙΜΩΣΗΣ ΤΩΝ BLOG EKEI EYXAΡΙΣΤΩ
και ενα τραγουδακι για την yupi
Ήρωες, μίξερ, μανταλάκια, σερβιέτες,
λάβαρα, κόμιξ, σούπερ-μάρκετ, ηγέτες,
ρήτορες, μπλέντερ, βιταμίνες, μονώσεις,
κι ότι σου τάζουνε για να καυλώσεις.

Κίνημα, χάπια, σελοτέιπ, πτυχία,
άγιοι, σέρβις, μπόντυ μπίλντινγκ, ηχεία,
κάμερες, γκέι, φουστανέλες, ψυχώσεις,
κι ότι σου δίνουνε για να καυλώσεις.

Όλα από χέρι καμένα
και τα σπίρτα μας βρεγμένα…
Λείψανα ,κέικ, χορωδίες, μουστάρδες,
βίζιτες, χύτρες, ινστιτούτα, κονκάρδες,
κόλλυβα , πόστερ, after-shave, διαγνώσεις,
κι ότι σου τάζουνε για να τα χώσεις.

Κλίσματα, σέντρες, γκομενάκια, πακέτα,
άγγελοι, telex, ανθοδέσμες, κουφέτα,
πρόεδροι, κέτσαπ, βαλβολίνες, ενέσεις,
κι ότι σου υπόσχονται για να τη πέσεις.

Όλα από χέρι καμένα
και τα σπίρτα μας βρεγμένα…
Έρανοι, άλμπουμ, ονειράκια, πατέντες,
κάψουλες, μπόνους, φωτοκόπιες, κουβέντες,
κίναιδοι, τίτλοι, wind-surfing, εκπλήξεις,
κι'ότι σου δίνουνε για να πηδήξεις.

16 σχόλια:

Φωτεινή S είπε...

Tι είναι πάλι αυτό το yupi?
Πρώτη φορά το ακούω.

Και γιατί να το κλείσεις μόνος σου?

ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ ΤΩΝ BLOGGERS!

Ανώνυμος είπε...

Ετσι ειναι φιλε μου.
Καποιους τους ενοχλει να λεγονται αληθειες!!!
Μαζι σου ειμαι και εγω σε οτι χρειαστεις!
Εξαφανιστηκα λιγο καιρο αλλα τωρα ειμαι παλι εδω και κατι μου λεει οτι εφτασα την καταλληλη στιγμη!
Επαναστατηστε σε οτι σας ριμαζει τα ονειρα!

Aνεμος είπε...

Φωτεινή είναι ένας χόρος φυλοξενίας blogers όπως εδώ και το κλείνω γιατι μου υποβάλουν με λογοκρισία τι θα γράφω και τι οχι διαβασε
(Θα θέλαμε να σας επιστήσουμε την προσοχή, ώστε να αφαιρέσετε το επίμαχο περιεχόμενο, και να αποφύγετε να ανεβάζετε παρόμοιο υλικό στο μέλλον ) αν δεν ειναι αυτο λογοκρισια τοτε τι ειναι???κύριοι?
@recuerdos verceremos

Laplace είπε...

το Yupi.gr λες φιλε?αυτο δεν ειναι κουτσομπολιστικο?
τι δουλεια ειχες εκει φιλε(σαν απορια ρωτω,απο περιεργεια,γιατι το επιπεδο σου δεν εχει σχεση με καποιους; που σχολιαζουν εκει)???

πολυ περιεργο παντως που δεν ενημερωσαν ΠΟΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ δεν τους 'κανει'..

Aνεμος είπε...

@laplace78 απλά έκανα αναμετάδωση ότι έγραφα και εδώ λάθος μου

eirini είπε...

Λογοκρισία και φίμωση καθαρή!!! Τί άλλο θα μπορούσε να είναι; Να κάνουν τις βρωμιές τους και κανείς να μην μιλάει... σ'αυτήν την Ελλάδα ζούμε!! Οι αλήθειες να μην ακούγονται... να ζούμε όλοι στο λήθαργο, να εξειδανικεύονται άνθρωποι και καταστάσεις που δεν αξίζουν τίποτα!
Καλημέρα άνεμε!

Βλαχοκυριλές είπε...

Απαράδεκτο ότι δεν διευκρινίζουν τι τους ενόχλησε.

Σταλαγματιά είπε...

Καλά τι πράγματα είναι αυτά;
Ο καθένας είναι ελεύθερος να εκφράζει την άποψη του και την δυσαρέσκεια του.
Κι αν θίγονται πρόσωπα και καταστάσεις ας αλλάξουν την τακτική τους.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Η κριτική για τον δημόσιο βίο και πολιτεία των δημοσίων προσώπων που εκτίθενται με λόγο και πράξεις δημοσίως δεν συνιστά
συκοφαντική δισφήμιση όταν δεν αφορά την ιδιωτική τους ζωή.
Δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να δοθεί περισσότερη συνέχεια στο θέμα γιατί απλά δεν υπάρχει
θέμα.
Εν εναντία περιπτώσει θα έπρεπε όλοι οι πολιτικοί που αλληλοβρίζονται να είχαν πάει φυλακή,όλες οι εφημερίδες που ασκούν κριτική να είχαν κλείσει
κ.λ. , κ.λ.π.
Κακόγουστο αστείο ακούγεται
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

neni είπε...

Καλά και αυτοι γιατί δεν λένε τι είναι αυτό που τους ενοχλεί;
Απορώ τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά!
Εννοείται ότι ψηφίζουμε όχι στην φίμωση των bloggers!

Σε χαιρετώ φίλε μου,ελπίζω να είσαι καλά.

Ανορθόδοξος είπε...

Καλημέρα φίλε άνεμε
Η ενέργεια αυτή του γιούπιιιι είναι προκλητική και απαράδεκτη, ενώ μου θυμίζει μια αντίστοιχη περίπτωση με τον prezatv στα blogs της Athens Voice.

Η καλύτερη απάντηση απο εμάς είναι απλά να μην επιλέγουμε τέτοιους server για τα ιστολόγιά μας.

Aνεμος είπε...

@Ανορθόδοξος ας μιλάνε για πίπες και γλυψίματα εγώ βγήκα δεν με πέταξαν και έγραψα και κείμενο για τη λογοκρισία να σε καλά

iremi.dynami είπε...

Λυσάξανε με τα blogs, λυσάνε και εδώ. Τόσο πολύ τους πονάει;

Aνεμος είπε...

@iremi.dynami τους πονάει επειδή λέμε αλήθειες και τρανή απόδειξη δεν τα παίρνουμε να ΄λέμε ψέματα γράφουμε αφιλοκερδώς αλήθειες όπως εσύ στη σελίδα σου

iremi.dynami είπε...

Ή πληρώνεσαι για να λες ό,τι θέλουν, ή πληρώνεις και κουράζεσαι για να γράφεις αυτά που θες εσύ. Έτσι είναι πάντα. Αλλά τελικά, όντως, τι ακριβώς ειπώθηκε και έγινε θέμα;

Aνεμος είπε...

@iremi.dynami den μου ειπαν το εμαιλ τους το έγραψα στο blog kalhm;era