Σελίδες

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

kawasaki ninja


Το τραγουδάκι μου για το φιλαράκι που μαζί κάναμε σούζες το 92 και έφυγε μικρός αλλά ελεύθερος όπως ήθελε παρέα με την ninja Φιλαράκι κάθε χρόνο δεν σε ξεχνάω μαζί θα κάνουμε κόντρες ρε στα σύννεφα Θα έρθω και εγώ να έχεις παρεα και μη νομίζεις οτι είσαι ποιο γρήγορος.. αντε ρε μπαγασα ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ
ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΕΠΑΝΩ ΘΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΜΙΚΡΟΙ ΡΕΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ NINJA ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΑ
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΤΥΧΑΙΑ ΚΟΙΤΑΞΑ ΣΤΟ SYNC ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ 250 ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΝΟ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΚΕΙ





SYNC ME @ SYNC



Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής



Αυτός ο κόσμος είναι μια πλάνη
και συ που ξέρεις ποιος ήμουν χτες
στείλε έναν ήλιο να με ζεστάνει
δεν τις αντέχω τόσες βροχές

Σ' αυτό τον κόσμο είμαστε ξένοι
το κάθε σπίτι μια φυλακή
και η ζωή μας συννεφιασμένη
σαν του Τσιτσάνη την Κυριακή

Είπες πως θα 'ρθεις και περιμένω
να 'ρθουνε πάλι μέρες καλές
σ' αυτό τον κόσμο τον μπερδεμένο
να ξαν' ανθίσουν οι πασχαλιές

5 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Όσους αγαπάμε δεν θα τους ξεχάσουμε ποτέ,
όσα ψηλά κι αν πάνε....

Maria Tzirita είπε...

Οι αγαπημένοι εξάλλου ζουν για πάντα μέσα μας, θα προσθέσω στο σχόλιο της Αναστασίας. Να'σαι καλά Άνεμε, την καλημέρα μου...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένε, Άνεμε.. Πολύ γλυκά αυτά που γράφεις..
Να' σαι καλά και να ξέρεις ότι το φιλαράκι σου, είναι πάντα δίπλα σου. Στην καρδιά και στο μαυλό σου.. Φιλάκια

Aνεμος είπε...

δεν έπρεπε να το βάλω αυτό το άρθρο αλλά ξαλάφρωσα ..εξάλου αξίζει σε όλους μας μια κατάθεση ψυχής..@ Anastasia
@χαρουλιτα ευχαριστώ
@μαρακι ψυχούλα έχεις δίκιο
οι άνθρωποι πεθαίνουν όταν σταματήσουμε να τους σκεφτόμαστε μακάβριο αλλά το διάβασα σε ένα μνήμα

Aspa είπε...

Ήταν πολύ συγκινητικό το άρθρο σου. Έχω χάσει κι εγώ αγαπημένο φίλο σε νεαρή ηλικία και με άγγιξε ιδιαίτερα. Να 'σαι καλά...