Σελίδες

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

ΓΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΩ


ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ??
http://ligery.pblogs.gr/

Μιαν ακρούλα ψάχνω
ανάμεσα στις στάχτες να βρώ
να χωρέσω να κουρνιάσω να ζεσταθώ
Η ματιά μου τρεμοπαίζει
σε μια σπίθα που επιμένει.

Είναι το χαμόγελο ενός παιδιού.

Φλόγα η σπίθα γίνεται
η στάχτη ανάβει, ζωντανεύει.
ανοιχτή αγκαλιά πυρρά,
με περιμένει

Και γω παραδίδομαι σαν άλλοτε
και τώρα και για πάντα..
στο Κάρμα μου ταγμένη
του Θεού Επιλεγμένη
ΜΑΝΑ
πολυαγαπημένη







Online petition - τα παιδιά δεν φταίνε



Άξιον Αγάπης...

* Βρείτε την πιο όμορφη στιγμή της ζωής σας: με το παιδάκι σας, το ανηψάκι σας, ένα παιδάκι, μια παιδική ζωγραφιά, μια παλιά φωτογραφία σας, όταν ήσασταν παιδάκι, ένα βίντεο με ένα παιδάκι, ό,τι αξίζει να αγαπηθεί και προσθέστε το στη Συλλογή «Άξιον Αγάπης». * Αναρτήστε το στο blog σας, με την υπογραφή: Για το http://hamomilaki.blogspot.com/
ΙΔΟΥ ΜΙΑ ΞΕΘΩΡΙΑΣΜΕΝΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΟΙ ΝΑΙ ....Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΑΚΡΥΜΑΛΛΗς ΕΙΜΕ ΕΓΩ..... ΟΣΟ ΦΑΙΝΩΜΕ..ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ

3 σχόλια:

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Τραγικές εικόνες, πραγματικά!

Lyric Person είπε...

Τραγικές, όμως ανίκανες να ευαισθητοποιοήσουν δυστυχώς τόσο, ώστε να αλλάξουν τα πράγματα. Δεν μου άρεσαν παλιά τα παιδιά, για έναν και μόνο λόγο. Φοβόμουν τι ενήλικοι θα προκύψουν. Γιατί όταν ένα παιδί, μια αθώα ψυχή, έχοντας βιώσει τόσο σκληρές καταστάσεις, είναι αδύνατον ν' αποφύγει την κυνικότητα και την απάθεια

xaroylita είπε...

Ax, βρε Άνεμε. Τα παιδιά είναι το μέλλον λένε κάποιοι. Και το μέλλον τους όμως το κόβουνε στα δύο..Γιατί;; Γιατί;; Δεν έχω φωτογραφίες από μικρή. Ούτε αναμνήσεις.. Δύσκολα χρόνια.. Φιλάκι..