Σελίδες

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ


Eπειδή τυγχάνει να διαβάζω αυτή ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ το βιβλίο του κυρίου ΝταΚάκη ΝΙΚΟΥ ενός αξιόλογου ανθρώπου που γράφει επώνυμα έμαθα με λύπη ότι του ασκήθηκε δίωξη αν διαβάσετε θα δείτε ότι απλώς έγραφε αλήθειες ..
http://athivoles.blogspot.com/
όχι στην φίμωση των blogs ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΌΛΟΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΙΜΩΣΗ Σ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΌΛΟΙ ΚΑΤΩ
http://www.gopetition.com/online/22125.html
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ BLOG ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΝΤΑΚΑΚΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
http://www.gopetition.com/online/22125.html">Online petition - οχι στη φίμωση

32 ΨΗΦΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

8 σχόλια:

Laplace είπε...

μας πριξαν τα @@ με τις διωξεις,ο καθε παπαρας ελληνας νιωθει ξαφνικα 'θιγμενος' κ παει στην δικαιοσυνη..ελεος

Βλαχοκυριλές είπε...

Μπούμερανγκ θα τους γίνει.

Aνεμος είπε...

ολοι ενωμενοι αδερφια να τους γινει μπούμερανγκ να δουν τη δυναμη μας υπογραψτε

patsiouri είπε...

Καθίκια...
Δεν ξέρω να βάζω το μπανεράκι.
Μου είχε βάλει κάποτε ένας φίλος ένα, αλλά το έβγαλε γιατί δεν το σήκωνε η σελίδα μου η κατι τέτοιο.
Θα σε λινκάρω όμως το βράδυ.

Aνεμος είπε...

αν διαβάσετε το άρθρο ,θα δείτε ότι δεν έβρισε ονομαστικά κανένα..δεν θα μας κάνετε Κίνα κύριοι..εδώ είναι Ελλάδα

Unknown είπε...

ΑΝΕΜΑΚΙ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΑΚΑΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΚΑΙ Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΤΟ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ Η ΓΟΥΟΡΝΤ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΗ Σ'ΑΥΤΑ.ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΦΙΛΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Aνεμος είπε...

@PATSIOYRI
@ελευθερία
κάτι ποιό εύκολο
πηγαίνετε εκε'ι που λέει επάνω αγαπημένα ιστιολόγια
βάζετε αυτή τη διεύθυνση
http://www.gopetition.com/online/22125.html
και βάζουμε τίτλο πχ
υπογράφουμε 'οχι στη φίμωση των blogs
Στηρίζουμε τον Νίκο Νταγάκη

ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΕΓΩ ΕΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Unknown είπε...

Ανεμακι μου γεια σου δεν μπορω να τα καταφερω ,η αληθεια ειναι οτι δεν προσπαθησα πολυ γιατι ειχα δουλεια.Το τραγουδι ηταν οτιμ καλυτερο σ'ευχαριστω απο καρδιας.Φιλια ελευθερια