Σελίδες

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ..ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ





Παρακολουθώντας την υπόθεση Βατοπεδίου μου ήρθε στο μυαλό το βιβλίο του Καζαντζάκη ο Χριστός ξανασταυρώνετε
Δυο χωριά ,δυο Παπαδες.Στο ένα ο πλούσιος κοιλαράς Εφραιμ,και στο άλλο ο φτωχός που παλεύει για τη δικαιοσύνη και τους πεινασμένους
Στην προκειμένη περίπτωση φτωχός είναι
ο παπά Αντώνης Ο ιερέας που δεν πηρέ φράγκο από την εκκλησιά και τους πολιτικούς, ,και πασχίζει να διατηρήσει την κιβωτό
του κόσμου.

. Άκου να σου πω», μου φώναξε, αναγκάζοντας με να τον κοιτάξω στα μάτια. «Τα λεφτά της Εκκλησίας, τα οικόπεδα, τα σπίτια, οι περιουσίες, όλα αυτά που συζητάμε ανήκουν μόνο σε αυτούς που πεινάνε και σε κανέναν άλλο». Ήταν βουρκωμένος
Αξίζει να τον θαυμάσουμε όλοι στη συνέντευξη που έδωσε στα Νέα
Ηρωες και Άγιοι υπάρχουν ΚΑΙ σήμερα
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=1401227
ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΝΤΩΝΙΟ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΕΜΑΙΛ ΣΤΟ anemos521@gmail.com. /ή γραφτείτε στο γκρούπ επαναστατώ αριστερά στο μπ΄λογκ

13 σχόλια:

beth είπε...

egw de kserw an einai agios, irwas mou akougetai polu kalitera

neni είπε...

Εννοείται πως υπάρχουν και αξιόλογοι άνθρωποι κληρικοί στις εκκλησίες.
Καλό ξημέρωμα φίλε μου.
Αγαναγκτισμένος φαίνεσαι

neni είπε...

αγανακτισμένος*

Aνεμος είπε...

@κορίτσια θαύματα γίνονται και σήμερα από τέτοιους παπάδες και όχι από τον εφραιμ διαβάστε το άρθρο όλο και θα καταλάβετε

Aspa είπε...

Άνεμε, χάρηκα που είδα την ανάρτησή σου. Τον παπα-Αντώνη τον είχα δει πριν από πολλά χρόνια σε μία εκπομπή της Ρούλας Κορομηλά και από τότε παρακολουθώ με ενδιαφέρον το έργο του. Μάλιστα πριν από λίγο καιρό έγινε κι ένας τηλεμαραθώνιος για την Κιβωτό και χαίρομαι που τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν έπιασαν τόπο. Να ‘σαι καλά.

Eva F. είπε...

Συμφωνώ και εγώ ότι ο Ιερέας αυτός είναι ήρωας όπως και η γυναίκα του αν δεν κάνω λάθος.
Να είσαι καλά που φέρνεις στην επιφάνεια τέτοιου είδους θέματα....

Aνεμος είπε...

@aspa
@eva f
θα προσπαθησω να βρω τροπο πως μπορουμε και εμεις να βοηθησουμε
και τωρα το εχω κανει γνωστό στα μέλη του επαναστατώ αν έχετε κάποια πρόταση στο email μου ειναι καλοδεχούμενη για το πως μπορούμε να στείλουμε έστω κάποια ρούχα ή βιβλία για τα παιδιά

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου ανεμακι ,το εργο του παππα αντωνη το παρακολουθω απο χρονια. Στα εκατο χρονια εμφανιζονται τετοιοι ανθρωποι,με καταθεση ψυχης.Νομιζω απο αυτα που εχω παρακολουθησει οτι τωρα δεν δεχονται βιβλια και ρουχα ,αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρη.Προσπαθησε να μαθεις.Τα τραγουδια τ'ακουω συνεχεια ,ξερεις πιο μ'αρεσει πολυ ? το ποτε θα κανει ξαστερια ποτε θα ξημερωσει να [αρω το τουφεκι μου την ομορφη πατρωνα,αυτο το τραγουδι μου αγγιζει την ψυχη. σ'ευχαριστω και παλι.Φιλια ελευθερια

eirini είπε...

Ένας άγιος άνθρωπος που προσπαθεί, αγωνίζεται, προσφέρει την αγάπη του απλόχερα στους αδυνάμους και εφαρμόζει τα πιστεύω τις θρησκείας μας. Άνθρωποι σαν τον Εφραίμ του Βατοπεδίου (και δυστυχώς πιστεύω ότι είναι πολλοί) πρέπει να ντρέπονται που βάζουν στο στόμα τους τον Κύριο.
Άμα μπορούμε να κάνουμε κάτι για τον πάπα Αντώνη, είμαστε πρόθυμοι.
Καλησπέρα φίλε μου.

Maria Tzirita είπε...

Το κακό και το καλό παντού και πάντα - η επιλογή δική μας... Καλό βράδυ Άνεμε.

Ανώνυμος είπε...

το real estate του Εφραίμ επεκτάθηκε και στα Βαλκάνια.

Τι ψάχνεις........

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Το αυτονόητο το κάνουμε είδηση ,στις μέρες μας ΆΝΕΜΕ ! Εδώ φθάσαμε ! Όλοι θα μπορούσαμε να προσφέρουμε αν θέλαμε ! Άλλος λίγο -άλλος πιο πολύ και ούτω καθ'εξής.Και δεν τα λέω αυτά για να σνομπάρω την ανάρτησή σου , αλλά τα γράφω για την κατάντια μας , όταν ο ίδιος ο κληρικός λέει πως ότι κάνει , από συνείδηση το κάνει ! Και είναι γνωστός από παλιά φίλε ! Όσοι θέλουν μαθαίνουν από τις πράξεις του ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ !

Aνεμος είπε...

@ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ πόσες αλήθειες λές μόνο με ένα σχόλιο σου ..Το αυτονόητο το κάνουμε είδηση ,στις μέρες μας ,,,