Σελίδες

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ?

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ?Η ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ?
ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΙΔΑ... ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ...ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ..ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΥΜΒΑΝ ΣΤΟΝ ΚΑΥΚΑΣΟ
ΔΕΙΤΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΤΑΙΝΙΑ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ
ZEITGEIST ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ..
ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ
ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΤΗΝ ΒΑΖΩ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΙΤΕ

http://video.google.com/videoplay?docid=4573704334162675487

ΣΟΣ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΟ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ


6 σχόλια:

Laplace είπε...

FOBERO NTOKIMANTER..TO EIXA DEI OTAN EIXE PRWTOBGEI..
OXI DEN PAME GIA 3o PAGKOSMIO PANTWS..

ange-ta είπε...

Zeitgeist!
Το έχω και γω σε τρεις συνέχειες!

Aνεμος είπε...

ange-ta δηλαδή το είχατε όλοι δεί εκτός από εμένα/??καλησπέρες

make love not work είπε...

Το έχω δει πιο παλιά. Πολύ καλό. Δεν είναι βέβαια ουδέτερο. Εκθειάζει τον Κένεντι λες και ήταν άμοιρος ευθυνών. Βγαίνει και δεύτερο σαν συνέχεια από εκεί που σταμάτησε το πρώτο.
Ο τρίτος παγκόσμιος θα αργήσει αλλά θα έρθει. Δυστυχώς ή ευτυχώς η μαμή κάθε μεγάλης αλλαγής είναι η βία...

Eva F. είπε...

Καλέ μου άνεμε μη φοβάσαι....
Δεν πρόκειται να πάμε σε πόλεμο....
Μην ανησυχείς......
Την αγάπη μου και καλό σου βράδυ.

iremi.dynami είπε...

Και τι αλλάζει και από πολέμους και από ο,τιδήποτε περιέχει βία κλπ.; Συνήθως τπτ, απλώς επαναπροσδιορίζονται κάποια πράγματα που υπήρχαν ήδη.
Η σημερινή ιδεολογία περί ψυχρού πολέμου προερχεται από τις ΗΠΑ με σκοπό να προπαγανδίσουν κατά του γεγονότος ότι χάνουν τη μονοκρατορία στον πλανήτη και ότι υπάρχουν (ενδεχομένως.....) και άλλοι στον κόσμο.