Σελίδες

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Κυνήγι τώρα ...τρομο-μαγισσών και στο Ιντερνετ


Είσαι άραγε από αυτούς τους ανήσυχους
τύπους που ψάχνουν στο Ιντερνετ ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες και
πληροφορίες, με ριζοσπαστικές απόψεις για φλέγοντα πολιτικά και
κοινωνικά ζητήματα;
Στέλνεις
μήπως τις διευθύνσεις αυτές με e-mail σε άλλους ή σχολιάζεις δηκτικά
και επιθετικά διάφορα γεγονότα της επικαιρότητας σε δικό σου ή ξένο
blog; Καλό θα ήταν από εδώ και στο εξής να είσαι περισσότερο
προσεκτικός.




Οι μυστικές υπηρεσίες έχουν ήδη θέσει υπό ασφυκτική παρακολούθηση τον
κυβερνοχώρο και δεν αποκλείεται να βρεθείς ξαφνικά αλυσοδεμένος, ως
σκληρός τρομοκράτης, κατηγορούμενος για εγκλήματα που δεν είχες καν
φανταστεί!



Το άκρως
επικίνδυνο κυνήγι «τρομο-μαγισσών» επεκτείνεται, επισήμως πλέον, σε
Ελλάδα και Ευρώπη. Στόχος των νέων «τρομο-κυνηγών» είναι ο εντοπισμός
των κρυμμένων θυλάκων «τρομοκρατών» που χρησιμοποιούν το Ιντερνετ για
την προώθηση των εγκλημάτων τους. Πολλοί εκτιμούν, όμως, ότι τα πραγματικά θύματα της νέας «αντιτρομοκρατικής» εκστρατείας θα είναι τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα. Στο
όνομα της ασφάλειας, τίθεται υπό αμφισβήτηση (για πρώτη φορά σε τόσο
μεγάλη έκταση) η ελευθερία έκφρασης και διακίνησης ιδεών.


NOMIZETAI OTI ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ??

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑΚΗ ΠΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΣ





ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΒΛΕΠΕΙ
ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΤΑΙ


ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΙ ΜΕ ΤΟ ΔΟΡΥΦΟΡΟ ΜΕΧΡΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ

KATA TA ΑΛΛΑ Ο ΧΑΛΙΑΣ ΘΕΜΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΥΝΗΣΗ ΣΤΟ ΒΛΟΓΚ ΤΡΩΚΤΙΚΟ ΕΠΕΙΔΗ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ

ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ






web stats




λεμε ολοι όχι στην φίμωση των ΜΠΛΟΓΚΣ






8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα. Μια χαρά τα λές. Έτσι την πάτησα και 'γω με το blog μου. Πρόσεχε και τα πολλά widgets, ελοχεύουν κινδύνους. Την καλησπέρα μου

Aνεμος είπε...

φιλε μου δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα αυτο το μηνυμα μην περάσουμε.είμαστε μπλογκερς και οχι διαπλεκόμενοι δημοσιογράφοι που τα πέρνουν.ο καθένας κάνει κατάθεση ψυχής.δεν κινδυνεύουμε απο κανένα

patsiouri είπε...

Το δικό μου κόλλησε κάτι και ο τεχνικός μου είπε πως είναι από άλλο μπλόγκ, από αυτά που πετάγονται παράθυρα...
Να προσέχουμε όλοι.

(Χίλια μπράβο που ασχολείσαι κι'εσύ με το Λήο...
Εντωμεταξύ τα υποψήφια αφεντικά κάνουν ουρά! Ελπίζω, μόλις αποφασιστεί το ποιός θα πάρει τελικά το Λήο, οι υπόλοιποι να μαζέψουν κάποιο άλλο πονεμένο αδεσποτούλι...Τη δικιά μου τη βρήκα στα σκουπίδια. Είμαστε μαζί 14 χρόνια. Αναρωτιέμαι πολλές φορές που αλλού θα είχα βρει τόση ανιδιοτελή αγάπη αν εκείνη τη μέρα δεν είχα πάει να πετάξω τα σκουπίδια...)

patsiouri είπε...

Το δικό μου κόλλησε κάτι και ο τεχνικός μου είπε πως είναι από άλλο μπλόγκ, από αυτά που πετάγονται παράθυρα...
Να προσέχουμε όλοι.

(Χίλια μπράβο που ασχολείσαι κι'εσύ με το Λήο...
Εντωμεταξύ τα υποψήφια αφεντικά κάνουν ουρά! Ελπίζω, μόλις αποφασιστεί το ποιός θα πάρει τελικά το Λήο, οι υπόλοιποι να μαζέψουν κάποιο άλλο πονεμένο αδεσποτούλι...Τη δικιά μου τη βρήκα στα σκουπίδια. Είμαστε μαζί 14 χρόνια. Αναρωτιέμαι πολλές φορές που αλλού θα είχα βρει τόση ανιδιοτελή αγάπη αν εκείνη τη μέρα δεν είχα πάει να πετάξω τα σκουπίδια...)

Aνεμος είπε...

patsioyri διαβαζω τωρα το μπλογκ σου ειδες τη μπορει να κανει η δυναμη του ιντερνετ αν ειμασρε ενωμενοι το εχει δει αρκετες φορες ναι για το λεο εκανα και εγω αιτηση να τον παρω και ειμε περηφανος

Aνεμος είπε...

α και Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΩΡΑ

Aνεμος είπε...

to κουμπαροδανειο μ αρεσει τρελαθηκα xaa kalo

patsiouri είπε...

Μακάρι να τον πάρεις!
Μόνο που πρέπει να μας υποστείς όλους που θα μας κερνάς καφέ κάθε τρεις και πέντε!
Ηθελα κι'εγώ να τον ζητ΄σω αλλά σκέφτηκα πως θα αισθάνεται μειονεκτικά ο καημένος που θα υπάρχει κι'άλλο σκυλάκι στο σπίτι.
Μάλλον θέλει ένα αφεντικό που θα του αφοσιωθεί ολοκληρωτικά!
Εννοείται βέβαια πως αν ο μη γ΄νοιτο μάθαινα πως ο Λήο κινδυνεύει να καταλήξει πάλι στο δρόμο, τον είχα φέρει σπίτι ζωρίς δεύτερη συζήτηση!

Α, θα πρέπει να υποστείς και το γιατρό, μου δήλωσε πως εκείνος που θα παρει το Λήο πρέπει να συμφωνήσει πως ο γιατρός θα έχι δικαίωμα να εισκέπτεται το Λήο δύο φορές το μήνα για πάντα...
Τον έχει αγαπήσει και ανησυχεί πολύ...