Σελίδες

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

για να λάβετε ΔΩΡΕΑΝ το βιβλίο

Φωτογραφία: Καληνύχτα φίλοι μου καλό ξημέρωμα να έχετε!!!

http://www.joanvoutsa.com/joan-voutsa-gr.html

Σας ευχαριστώ από καρδιάς καλοί μου φίλοι, για την αγάπη με την οποία περιβάλατε εμένα και το βιβλίο μου.
Είναι πολύ τιμητικό για εμένα, καθώς δεν είναι απαραίτητη η αποδοχή ενός δώρου επειδή κάποιος μας το χαρίζει, γιατί απλούστατα μπορεί να μην το θέλουμε ή να μη μας αρέσει.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους φίλους που κοινοποίησαν τη δημοσίευσή μου, βοηθώντας να το λάβουν ακόμη περισσότεροι φίλοι.

Το μεγαλύτερο μέρος των αποστολών έχει τελειώσει . Ότι email έχω λάβει έως 16/07/13 πρωινές ώρες έχει αποσταλεί. Εάν δεν το έχετε λάβει μπορεί να είναι γιατί η ηλεκτρονική διεύθυνση που δώσατε (email) είναι λάθος ή να σας έχει πάει στα ανεπιθύμητα της αλληλογραφίας σας (spam) λόγω κάποιων ρυθμίσεων που έχετε. 

Η πρόθεσή μου είναι να φτάσει σε όποιον το επιθυμεί.. Για να λυθεί το όποιο πρόβλημα, στείλετε μου email στο 

voutsa.joan@gmail.com 




με την ένδειξη ΒΙΒΛΙΟ στο πεδίο «θέμα»…. είναι πολύ σημαντικό για να το ξεχωρίσω από τα χιλιάδες email που υπάρχουν στα εισερχόμενα μου. Με αυτόν τον τρόπο θα είμαστε σίγουροι ότι θα έχω πλέον τη δική σας ηλεκτρονική διεύθυνση σωστά.

Ζητώ την κατανόησή σας για την καθυστέρηση των απαντήσεων στα email σας. Τα έχω διαβάσει όλα και να είστε βέβαιοι ότι θα απαντήσω στο καθένα ξεχωριστά.

Ευχαριστώ και πάλι μέσα από την καρδιά μου, είναι μεγαλειώδη τα συναισθήματα που εισέπραξα από εσάς και μακάρι να σας τα επιστρέφω…..

Σας φιλώ γλυκά
Joan


http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: