Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2011

Κανένας δεν έχει δικαίωμα να υποθηκεύσει το μέλλον της επόμενης γενιάς...


Παιδί μεταναστών, ο Δημήτρης Μπάσης αναρωτιέται πώς η χώρα του έγινε Αφρική και τα ελληνόπουλα πέφτουν από ασιτία στα προαύλια των σχολείων, ενώ τονίζει ότι το ευρωπαϊκό οικοδόμημα είναι ουτοπικό όταν η Ελλάδα υπερχρεώνεται για να αγοράζει πολεμικό εξοπλισμό, ενώ η Φινλανδία κρατάει τα λεφτά της για κοινωνικές παροχές.
Ο Δημήτρης Μπάσης καλεί όλους τους συναδέλφους του να ανεβάζουν το ηθικό του Έλληνα και υπογραμμίζει ότι τη δεκαετία του '60, του '70 και του '80 όλοι οι Έλληνες είχαν πρόσβαση στη διασκέδαση μ' ένα ποτήρι κρασί και ο Τσιτσάνης στο «Χάραμα» τραγουδούσε επτά μέρες την εβδομάδα… Μετά έγινε η διασκέδαση είδος πολυτελείας…
Σε αντιδιαστολή με τη ζοφερή πραγματικότητα, ο Δημήτρης Μπάσης μιλά για το δωρικό ζεϊμπέκικο του Μητροπάνου, με το κεφάλι πάντα ψηλά να ξεσηκώνει την ψυχή του Έλληνα!
Ποιος είναι ο ρόλος των καλλιτεχνών αυτήν τη συγκεκριμένη περίοδο;
Οι άνθρωποι της τέχνης και των γραμμάτων πρέπει να πάρουν θέση για όσα συμβαίνουν σήμερα στην Ελλάδα. Ο κόσμος θέλει να ακούσει τη φωνή των πνευματικών ανθρώπων αλλά και των καλλιτεχνών. Οι τραγουδιστές, οι διανοούμενοι και ο λαός πρέπει να υψώσουμε το ανάστημά μας και να πούμε σ' όλους ότι η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες και κανείς δεν έχει δικαίωμα να υποθηκεύσει το μέλλον της επόμενης γενιάς.



Φοβάστε ότι θα υπάρξει κοινωνική αναταραχή, μετά τα όσα συνέβησαν;
Το μόνο σίγουρο. Η μια κοινωνική τάξη θα στραφεί εναντίον της άλλης. Ο άνεργος θα στραφεί ενάντια σ' αυτόν που έχει δουλειά. Και αυτό είναι ό,τι χειρότερο, γιατί ο λαός πρέπει να μείνει ενωμένος. Στη φτώχεια που θα έρθει, ο γείτονας πρέπει να βοηθήσει το γείτονα.
Πώς αισθάνεστε που θα ξαναπατήσουν Γερμανοί τη χώρα μας; Θα διοικούν τα υπουργεία μας;
Η Ελλάδα, μετά το 1821, πάντα είχε ξένες δυνάμεις να τη διοικούν. Απελευθερωθήκαμε και είχαμε τον Όθωνα… Αλλά γιατί, δεν είχαμε και τις αμερικανικές βάσεις στο κεφάλι μας;
Εδώ κάποιοι φωστήρες του υπουργείου Παιδείας έγραψαν στα σχολικά βιβλία ότι έγινε συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης το 1922 από πρόσφυγες και όχι σφαγή…
Δεν υπάρχει παιδεία στη χώρα μας. Δεν έχουμε να αναδείξει την πολιτιστική μας κληρονομιά. Τα τελευταία χρόνια βγαίνουν τραγουδιστές από τις λεγόμενες Μουσικές Ακαδημίες των τηλεοπτικών καναλιών. Και ερωτώ σ' αυτές τις Μουσικές Ακαδημίες τους διδάσκουν Χατζιδάκι, Θεοδωράκη, Ξαρχάκο, Μαρκόπουλο, Βαμβακάρη, Ξυλούρη, Τσιτσάνη, Κουγιουμτζή; Γιατί αν θέλουμε να μιλάμε για μουσικό πολιτισμό αυτούς έχουμε. Σ' αυτές τις Μουσικές Ακαδημίες αυτό που τους μαθαίνουν είναι τι ρούχα θα φοράνε όταν τραγουδάνε και τι μαλλιά θα φτιάχνουν. Πρόκειται για βιομηχανία παραγωγής διασήμων με ημερομηνία λήξης. Διάττοντες αστέρες που θα απασχολούν τα μίντια με την προσωπική τους ζωή και με το τι φοράνε. Το τελευταίο που τους αφορά είναι η μουσική παιδεία.


http://enomenoiblogers.blogspot.com

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

....... ΕΠΕΙΓΟΝ.... Stop US Cobra sales to Turkey: Petition ... ΕΠΕΙΓΟΝ......
-US-Turkey deal will be worth an estimated $111 million.A petition has been launched to ask the Chairman US Senate Foreign Relations Committee to stop the US Cobra sales to Turkey. The Senate can oppose the sale by November 12, 2011 http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/11/stop-us-cobra-sales-to-turkey-petition.html#more ΑΛΛΕΣ 2.000 Ν ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΟΝΟ 3 ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ .ΕΔΩ http://www.change.org/petitions/chairman-us-senate-foreign-relations-committee-stop-us-cobra-sales-to-turkey?Please

Μαριάνθη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μαριάνθη είπε...

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΤΡΑΒΗΞΕ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΟΥ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΙΛΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΣΙΤΣΑΝΗ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑΝ ΕΠΤΑ ΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ..ΕΝΩ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΕΙΔΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ.ΚΑΠΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΠΟΛΥ, ΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΕΙΧΑΝ ΞΕΦΥΓΕΙ...ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΟΥΙΣΚΙ ΕΠΙΑΝΕ ΜΕΣΩ ΟΡΟ ΤΑ 200 Ε Η ΤΟ ΚΡΑΣΙ 80 Ε Η ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΕΝΑ ΨΕΥΤΟΠΟΤΑΚΙ ΣΤΑ 15 Ε ΧΩΡΙΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΙΑΣ, Ε ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΑΔΙΚΑ; ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ 200 ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΙ ΔΗΘΕΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΙΣΜΕΝΟ ΤΖΙΝ ΤΩΝ 200 Ε ΚΑΙ ΒΑΛΕ, ΤΙΣ ΒΙΛΑΡΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΣΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ. ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΙΣΤΑ ΕΠΕΦΤΑΝ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ.ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑΝ ΠΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ (ΠΕΝΤΟΧΙΛΙΑΡΑ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΤΡΩΝΕ. ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΑΔΙΚΑ , ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΡΩΣΤΙΑ...ΚΑΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ.

marianaonice είπε...

Mαριάνθη μου
Παρόλο που συμπαθώ πολύ το Δημήτρη Μπάση και έχω την αίσθηση ότι έχει ένα χαμηλό με ταπεινό προφίλ, δεν διαφωνώ καθόλου με όσα ανέπτυξες. Έτσι ακριβώς είναι. Είχε καταντήσει η διασκέδαση του κάθε πολίτη είδος μεγίστης πολυτέλειας και κάθε φορά για να ακούσεις έναν καλλιτέχνη που εκτιμούσες και σου άρεσε έπρεπε να γίνεις το σίγουρα θύμα εκμετάλλευσης όλων αυτών των κοτετσιών που σε στοίβαζαν για να απολαύσεις μουσική.

Aνεμος είπε...

@Μαριάνθη δεν θα σχολιάσω γιατί με κάλυψες απόλυτα
ευχαριστούμε που μας διαβάζεις