
ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΑΠΟ 3.000 ΝΑ ΠΑΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ...
ΝΥΧΤΑ ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΡΥΦΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑΧΑΡΑΤΣΙΈκαψαν όλη την Αττική,τα εργοστάσια φλόμωσαν την Αθήνα και τώρα κόπτονται για οικολογικά αυτοκίνητα

Έλεος πια τώρα μας φορολογούν επειδή είμαστε φτωχοί και δεν μπορούμε να πάρουμε καινούργιο αυτοκίνητο Τι λένε δηλαδή. Σου δίνουμε 1500 ευρώ και να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο αλλιώς θα πληρώνεις πρόστιμο 150 ευρώ το χρόνο στα τέλη Κυκλοφορίας ωωωωω άλλη μια φαϊνή ιδέα είσπραξης εσόδων..και εξυπηρέτησης των αντιπροσώπων αυτοκινήτων ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΕΛΑΤΕ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΤΑ ΒΑΖΑΤΕ ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΛΗ Η ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΤΩΧΟΙ ΕΘΝΟΣ