Σελίδες

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο


Kάποτε στον ιδιωτικό τομέα ένας γυμνοσιαλαγκας τότε αφεντικό μου..είπε: .αυτός δεν με  ακούει..καθόλου..(εννοώντας,,εμένα). Γιατί το θυμήθηκα:
Το σκυλί μου η Ρόζι δεν με ακούει καθόλου, με αγαπάει,μεγάλωσε παρεουλα μου από μωρό ,μου έκανε ναζάκια και παιχνιδάκια όταν ήμουν μόνος,ανέβαινε στο κρεβάτι μου να με δει αν ξύπνησα να παίξουμε ..αλλά δεν μ ακούει,  έφυγε μόνο του ένα βράδυ,ζευγάρωσε ..και ξαναγύρισε (και μου φόρτωσε τεσερους κουταβους με πανέμορφα πρασινογάλαζα  ματάκια).
Έκτοτε ξαναφεύγει άμα ανοίξω την πόρτα. Στην αρχή το έψαχνα  μετά ΚΑΤΑΛΑΒΑ:
φεύγει να τρέξει να μυρίσει ,να χαρεί την Ελευθερία,αλλά πάντα γυρνάει και εγώ αφήνω την πόρτα ανοιχτή.
Και αυτός ο λέλεκας  (είπε..το αφεντικό μου) αυτός δεν με ακούει καθόλου.. (εννοώντας εμένα) λες και το πιστό σκυλί πρέπει να τον ακολουθεί στα καπιταλιστικά του πρότυπα ,αφεντικού και σκύλου, πηδώντας στον αέρα για ένα κόκαλο, με μαύρη εργασία ,δεκάωρα (πληρωμένα  στα χαρτιά εφτάωρα) χωρίς το κατοχυρωμένο διάλειμμα , χωρίς ασφάλιση, με στημένους επόπτες , και κάνοντας ζογκλερικα , σαν  αλυσοδεμένος ελέφαντας σε τσίρκο,μην μπορώντας να σπάσει τα δεσμά του (σαν μια βασανισμένοι αρκούδα να χοροπηδάει ..μαθημένη από φόβο..).

Μα ο σκύλος αφεντικό.. δεν με φοβάται.. είναι πιστός, γιατί με αγαπάει, με θαυμάζει και με σέβεται
δεν κοιτάει αν είμαι όμορφος, πλούσιος,ή επαίτης δεν  είναι  πιστός  γιατί  τον  αναγκάζεις  να  δουλεύει  σε κρεματόρια για λίγα ψίχουλα για να καπηλεύεσαι εσύ τον μόχθο του. Δεν σε  φοβάται  μην  του κόψεις το μεροκάματο, απλά... ο σκύλος καταλαβαίνει οτι τον αγαπάς,και  σου  έχει  τυφλή  εμπιστοσύνη.. τόση που απο κουτάβι να γυρνάει ανάσκελα να το χαϊδεύεις με τα πόδια σου αν  τον  δέσεις με αλυσίδες σε ένα βαρέλι ,και το βαρας, ατάιστο και χωρίς νερό θα αγριέψει αλλά πάλι δεν θα σε δαγκώσει αφεντικό.
Απλά θα χάσει την εμπιστοσύνη του,  απλά  είναι  θέμα  χρόνου  να  κάνει  την επανάσταση του και εμείς αφεντικό χάσαμε την εμπιστοσύνη μας και πρόσεξε ..  κλαψιμηρε  τσανακογλείφτη   σκλάβο έρπη σαν φίδι στο πάτωμα . που κλαις να σε ανταμείψουν . τα απο επάνω αφεντικά (πάντα  θα  υπάρχουν πιο πάνω αφεντικά και ας μην τα ξέρεις). Που ικετεύεις χρόνια για 300 ευρω.. (αργύρια) (τόσο εξαργυρώνεις τις υπηρεσίες σου) στα ανώτερα αφεντικά σου..
Τα σκυλιά είναι καλά.. ξεχνάνε εύκολα ακόμα και αν τα βαρεσεις αλλά έχουν δόντια όπως και οι άνθρωποι τα ακονίζουν αν χάσουν την εμπιστοσύνη τους ορμάνε ,και γίνονται άγριοι λύκοι οργανώνονται  σε αγέλες και δεν τα πιάνει κανένας μπόγιας και  τότε  παγκόσμιο  αφεντικό  καμιά  αλυσίδα δεν τους χωράει γιατί δεν έχουν να χάσουν τίποτα πέρα από τα δεσμά τους!

ΥΓ
Η δικαιοσύνη είναι μια λέξη που πάω να μάθω στην Ρόζι και την ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ρε γαμώτο
είναι καλή με τα αδύνατα σκυλιά και αγριεύει ενώ δεν την παίρνει..με τα μεγαλόσωμα και άγρια..
δεν είναι τσάμπα μαγκιά.. ευχαριστώ Ρόζι για το μήνυμα που μας έδωσες: Όλα κατακτώνται με αγώνες και θάρρος σαν τον Γκάντι στην Ινδία που τόσες απεργίες πείνας έκανε στα γεράματα για τον λαό του, όχι σαν τον ελληνικό λαό  που περιμένει ακόμα λίγο..που θα φτάσει η αναισθησία των  παγκοσμιοποιημένων ρομπότ, που μυρίζουν μόνο χρήμα,και σφυρίζουν αδιάφορα ακόμα και για αίμα αθώων παιδιών σε στημένους πολέμους ,στυγνοί δολοφόνοι,χωρίς  ίχνος συναισθήματος σαν τους χιλιάδες τσανακογλείφτης σαν το πρώην αφεντικό μου , τυλιγμένο στον βωμό αυλοκολάκων και  ρουφιάνων που στο  βωμό της ραγιαδοσυνης τους ξεπούλησαν χιλιάδες ψυχές,και δεν μπορούν να  αφουγκραστούν τις κραυγές χιλιάδων αθώων!
ΥΓ2
Ακόμα και  η Ρόζι μου αν την αφήσω ατάιστη ,αλυσοδεμένη και την χτυπάω,η Ρόζι που τόσο με αγαπάει ..να είστε σίγουροι   ,θα με δαγκώσει κάποια στιγμή, παγκόσμια γουρούνια γιατί η  αγανάκτηση γίνεται οργή, και η οργή κατά της αδικίας επανάσταση ελληνικέ λαέ!

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο αν ξυπνήσεις μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς!



 

http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: